امام جمعه رفسنجان:

سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به لبنان آسیب بزنند

  • شناسه خبر: 133809
سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به لبنان آسیب بزنند

امام جمعه رفسنجان گفت: بحران در لبنان و به زور وادار کردن مسئول آنها کاری ناپسند است که ایشان عامل بازی سعودی ها شده است، سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به دولت و ملت مقتدر لبنان آسیب بزنند.

خانه » سیاسی » سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به لبنان آسیب بزنند

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: اربعین یکی از دغدغه های شیعیان و دولت هاست، شاید در قبل دولت ها نمیخواستند دخالتی داشته باشند اما اکنون با این جمعیت میلیونی دولت ها ورود پیدا کرده اند .

وی باتوجه به روز کتابخوانی و کتابدار بیان داشت: مطالعه کتاب باید در سبد زندگی ما قرار بگیرد، اگر پدران و مادران مطالعه کنند فرزندان هم یاد میگیرند.

رمضانی پور در ادامه افزود: اگر خواهان استقلال هستیم باید قدرت خود را افزایش دهیم، هرچه خود را قدرتمند تر نشان دهیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد و هرچه ضعف نشان دهیم آنها پیشرفت میکنند.
وی با اشاره به فرموده امام راحل با عنوان سازش با استکبار یعنی دست کشی از اسلام اظهار داشت: اخیرا رئیس جمهور کشورمان خوب عمل کردند و اگر بقیه مسئولان همکاری داشته باشند میشود همکاری با رهبری مقتدر و شجاع و ان شاءالله پوزه استکبار و در رأس آنها آمریکا را به خاک بمالیم و آنها به دستاوردی هم که تا کنون نرسیده اند هم نرسند.

امام جمعه رفسنجان با توجه به کاهش باران در سالهای اخیر خاطر نشان کردند: برای طلب باران باید به درگاه خداوند استغفار کنیم و همانطور که قبل هم گفته ایم آیه های ۵۲سوره هود و ۱۰ و ۱۱ سوره نوح را بخوانید.
وی ادامه داد: اگر باران میخواهید طلب استغفار کنید؛استغفار واقعی.

رمضانی پور در ادامه بیان داشت: کشاورزی میتواند حیات خوبی داشته باشد.در این شهر در زمینه کشاو زی بالای ۱۰۰هزار نفر اشتغال دارند.استخراج از منابع زیر زمینی زیاد شده و این ظلم برای نسل آینده است.

وی با توجه به تحولات اخیر در لبنان تصریح کرد: بحران در لبنان و به زور وادار کردن مسئول آنها کاری ناپسند است که ایشان عامل بازی سعودی ها شده است البته هوشمندی مسئولان دیگر لبنان هم هست مخصوصا انصار حزب الله و آقای سید حسن نصرالله وما نیز برای آنها دعا میکنیم و نمیتوانند امثال سعودی های بزدل که بخواهند به آنها حمله کنند ؛ سعودی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند به دولت و ملت مقتدر لبنان آسیب بزنند.

امام جمعه رفسنجان در پایان به اقدامات اخیر دولت عربستان اشاره کرد و گفت: دولت گذشته عربستان جنایات زیادی انجام داده است مانند قتل آیت الله نمر و اکنون این دولت ظالم دارد دولت ظالم قبلی خود را مجازات میکند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان