امام جمعه کشکوئیه:

دین مسیحیت تحریف شده است

  • شناسه خبر: 13380
دین مسیحیت تحریف شده است

خطبه های نماز جمعه این هفته بخش کشکوئیه به امامت حجه السلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه اقامه شد

خانه » آخرین اخبار » دین مسیحیت تحریف شده است

به گزارش “خانه خشتی”:حجت‌الاسلام والمسلمین محرابی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دشمنان از اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در هراس بودند لذا همیشه به فکر این هستند تا با توطئه و ترفندهای مختلف این اتحاد را مورد هجمه و حمله قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه بتوانند راحت‌تر اهداف شوم خود پیاده کنند با تفرقه‌اندازی میان مذاهب گوناگون در نظر دارند تا به اهداف خود نزدیک شوند اما همیشه با شکست مواجه شده‌اند.

امام جمعه کشکوئیه در ادامه سخنان خود با تبریک ولادت حضرت مسیح افزود: حضرت مسیح یکی از پیامبران خدا می‌باشد.

محرابی زاده با اشاره به اینکه مسیحیان در کشور ایران آزادانه فعالیت می‌کنند ادامه داد: مسیحیان در مجلس شورای اسلامی نیز نماینده دارند و حرمت آنها همیشه محفوظ بوده است.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی از افراد و گروه‌ها با نام مسیحیت موجب فساد شده و مقابله با نظام اسلامی را در دستور کار خود دارند.

امام جمعه کشکوئیه گفت: این همان دشمنانی هستند که با برنامه‌ریزی و با هدف به میدان آمده‌اند و در نظر دارند تا با برنامه‌های از قبل تعیین شده به اتحاد مسلمانان صدمه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید آگاهانه عمل کرد و با حفظ بیشتر اتحاد مانع از اجرایی شدن اهداف شوم دشمنان شد.امام جمعه کشکوئیه در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی در کشور گفت:پس از ۳۳ سال از صدور فرمان امام (ره)مبنی بر راه اندازی نهضت سواد آموزی هنوز انتظارات امام خمینی ومقام معظم رهبری بر آورده نشده است و هم اکنون در کشور ۴میلیون بی سواد در سنین ۷تا۳۰سال وجود دارد که همین آمارها باعث شده کشورهای غربی ما را بی سواد بنامند باوجود پیشرفت های علمی که در کشور به وجود آمده است.

برچسب ها:
امام جمعه کشکوئیه دین مسیحیت تحریف شده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان