مسئول موکب امام رضا (ع)‌و عضو بسیج رسانه عنوان کرد؛

خدمات‌رسانی موکب بین‌المللی امام رضا (ع)‌ با حضور ۱۲۰ مترجم در حوزه تبیین و ترویج فرهنگ شیعی

  • شناسه خبر: 133598
خدمات‌رسانی موکب بین‌المللی امام رضا (ع)‌ با حضور ۱۲۰ مترجم در حوزه تبیین و ترویج فرهنگ شیعی

اعزام ۱۲۰ مترجم بسیجی به کربلا از زبان های عربی، انگلیسی، اردو و فرانسه و آلمانی جهت ایجاد روابط فرهنگی و انتقال فرهنگ جامع شیعه و اسلام ناب محمدی بین ملل مسلمان و همچنین افرادی که از سایر افراد در این اجتماع شرکت می‌کنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » خدمات‌رسانی موکب بین‌المللی امام رضا (ع)‌ با حضور ۱۲۰ مترجم در حوزه تبیین و ترویج فرهنگ شیعی

به گزارش خانه خشتی ، طالبی مسئول موکب بین‌المللی امام رضا و عضو بسیج رسانه در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: ظرفیت الهی و عظیم اربعین چیزی نیست که بر مسلمین جهان پوشیده باشد. این موقعیت فرصتی استثنایی جهت نمایش اسلام واقعی با تمام شرایطش است که بحمدالله با نظر عنایت خود ارباب بی کفن برنامه ریزی شده و پیش میرود.
وی افزود: با تلاش آحاد ملت شریف مسلمان کار به جایی رسیده که از خفقان دوران بعث تا امسال جمعیتی بالای بیست میلیون نفر از فرقه های مختلف مسلمان مسیحی و یهودی در این حرکت معنوی شرکت کرده و نمادی زیبا و دلنشین از وحدت بر اساس فطرت ایجاد کرده است.

طالبی خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد زیادی از جوانان و مردم شریف ایران جهت ارائه خدمات مختلف در این صحنه اعلام آمادگی کرده و طی چند سال اخیر به بهترین نحو سعی در برگزاری مراسم اربعین نموده اند.

وی ادامه داد: گروه امر به معروف سیاسی “سید علی تنها نیست” با حضور بالغ بر ۱۲۰ نفر از خادمان مسلط به زبان های مختلف همراستا با سایر عشاق سید الشهدا(ع) بنا بر ظرفیت در این حرکت خدماتی حاضر شده و با جان و دل به فعالیت میپردازند.

مسئول موکب امام رضا گفت: از جمله خدماتی که توسط تیم ما در اربعین حسینی ارائه می‌شود می‌توان به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی با رویکرد طب سنتی ارائه خدمات فرهنگی با ارتباط گیری رودررو توسط تیم مترجم که متشکل از مترجمین عربی ،انگلیسی، اردو و فرانسه و آلمانی جهت ایجاد روابط فرهنگی و انتقال فرهنگ جامع شیعه و اسلام ناب محمدی بین ملل مسلمان و همچنین افرادی که از سایر افراد در این اجتماع شرکت میکنند.

طالبی بیان داشت: سایر خدمات ما شامل نظافت محل اسکان و پاسخگویی به مسائل شرعیست که همه این موارد در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) ارائه میشود .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان