شکست مس رفسنجان در مقابل برق جدید شیراز

  • شناسه خبر: 133565
شکست مس رفسنجان در مقابل برق جدید شیراز

تیم فوتبال مس رفسنجان عصر امروز و در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل مهمان خود برق جدید شیراز با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

خانه » آخرین اخبار » شکست مس رفسنجان در مقابل برق جدید شیراز

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان تیم های فوتبال مس رفسنجان و برق جدید شیراز از ساعت ۱۴:۳۰ امروز و در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان و به قضاوت جواد محمدی به مصاف یکدیگر رفتند.
مسی ها که در این دیدار علی مرزبان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند با ترکیب سعید ابراهیم پور، حامد محمودی، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، سیدکاظم حیات منش، جواد مولایی، علی اکبر حیدرنیا، امیرحسین موسی زاده، حسین رسولی، امیر خدامرادی و محمدحسین کریم زاده به مصاف حریف خود رفتند.
رفسنجانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۱ روی ارسال محمدحسین کریم زاده، ضربه سر امیرحسین موسی زاده به تیرک دروازه برق جدید برخورد کرد و در برگشت این حسین رسولی بود که با یک ضربه سر دیگر دروازه شیرازیها را باز کرد.
در ادامه باز هم این شاگردان علی سامره بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما روی یک پرتاب اوت، برقی ها در شلوغی محوطه جریمه مسی ها و روی غفلت مدافعین نارنجی پوش توسط ایمان شوریابی در دقیقه ۱۸دروازه مسی ها را باز کردند.
در دقایق باقی مانده نیمه اول شاگردان علی سامره چندین بار و روی حرکات محمدحسین کریم زاده صاحب فرصت های گلزنی شدند که درخشش دروازه بان برقی ها مانع از باز شدن دروازه آنها شد.
در نیمه دوم نیز مسی ها سراپا حمله شدند اما در یک ضد حمله برق آسا در دقیقه ۵۳ سعید خردمند در حالت تک به تک و در میان غفلت دوباره مدافعین مس دروازه ابراهیم پور را برای دومین بار باز کرد.پس از این گل شاگردان داود مهابادی در لاک دفاعی فرو رفتند و تلاش مسی ها برای باز کردن دروزاه شیرازیها با سد سنگین بشاگردی مواجه می شد.
در ادامه نیز بهرام رشیدفرخی در دقیقه ۶۰ به جای جواد مولایی، سجاد عسکری در دقیقه ۶۹ به جای سیدکاظم حیات منش و حمید غلامی در دقیقه ۸۲ به جای عباس کاظمیان به میدان رفتند اما تغییری در نتیجه رخ نداد و در نهایت مسی ها برای اولین بار در این فصل در خانه خود شکست خوردند و با یک پله سقوط در جدول در رتبه دوازدهم قرار گرفتند.
از جمله حواشی این دیدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– باریکنان مس رفسنجان در ابتدای دیدار با پیراهن هایی که عکس علی مرزبان بازیکن مصدوم مسی ها بر روی آنها نقش بسته بود وارد زمین شدند.
– سیدابوالحسن مهدوی ریاست سابق فدراسیون هندبال با حضور در ورزشگاه از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.
– فرزاد حسین خانی کاپیتان سابق مس کرمان نیز با حضور در ورزشگاه از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.
– رضا یوسفی مربی بدنساز مسی ها در دقیقه ۸۴ و به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.
– کمک داور اول این دیدار و داور مسابقه قضاوت چندان جالبی از خود به نمایش نگذاشتند و در طول مسابقه بارها موجبات اعتراض هواداران مس را فراهم نمودند.
– این دیدار اولین شکست خانگی مسی ها در این فصل بود.
مسی ها سه شنبه هفته آینده و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در رفسنجان میزبان تیم پنجم جدول یعنی بادران تهران خواهند بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان