امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

اگر دلمان برای جوانان می سوزد به فکر اشتغال باشیم

  • شناسه خبر: 133361
اگر دلمان برای جوانان می سوزد به فکر اشتغال باشیم

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر دلمان برای شهرمان و جوانها و تحصیل کرده ها می سوزد هر خدمتی را که از دست شما بر می آید به خون اباعبدالله الحسین(ع) انجام دهید.

خانه » اقتصادی » اگر دلمان برای جوانان می سوزد به فکر اشتغال باشیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان به برپایی پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستان نیز برنامه های ویژه اربعین برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: دنیا ظرف اعمال نیک انسان ها نیست و در آخرت پاداش داده می شود و در توبه دو بازگشت از سوی خدا و یک بازگشت از سوی بنده است شایسته است از این موقعیت ها استفاده کنیم.

رمضانی پور افزود: برای خدا خدمت کنیم تا معنا و ارزش پیدا کند و عمل صالح شود خداوند وعده داده است که پاداش عمل خالصانه را بدهد.

امام جمعه رفسنجان به برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: ما باید هر خدمتی را که می توانیم به مردمی که در همه حال در صحنه حاضرند ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما دلمان می خواهد سرمایه گذار جذب کنیم اشتغال در شهرستان پا بگیرد حتی واحدهای کوچک در روستاها و بخش ها رونق بگیرند همین صنایع کوچک کارایی دارد شیسته است که ما همکاری کنیم.

رمضانی پور گفت: قانون باید اجرا شود اما برخی قوانین دست و پا گیر است اما تا جایی که مقدور است می توان انها را تسهیل کرد.

وی خاطر نشان کرد: سرعت عمل در کارها خیلی مهم است باید استان های پیشرفته را الگو قرار دهیم ، باید سرمایه حفظ شود و واحدهایی که در حال راه اندازی هستند کمک شوند اگر کوتاهی کنیم ظلم است.

رمضانی پور گفت: راهکار ها وجود دارد چرا باید اجرای یک طرح اقتصادی طول بکشد مدیران پایین دستی را مدیریت کنیم تا مسیر را تسهیل کنند.

وی افزود: ما به تسهیلات افراد را تشویق نکنیم به داشته های خودشان تاکید کنیم و دیگر اینکه بصورت تجمیعی کار را آغاز کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: نمی شود به صندوق توسعه ملی تکیه کنیم انها خوابشان سنگین است اگر بخواهند سرعت بدهند به کاری پرستیژ انها کم می شود اینطور ادمها در رده ها حضور دارند و مانع کار هستند.

وی بیان داشت: اگر دلمان برای شهرمان و جوانها و تحصیل کرده ها می سوزد هر خدمتی را که از دست شما بر می آید به خون اباعبدالله الحسین(ع) انجام دهید.

رمضانی پور گفت: امسال هم تمام شد و آقا فرمودند تولید و اشتغال و کاری انجام نشد، معاون رئیس جمهور در اسفند ماه چه گزارشی می خواهد بدهد ؛ آمار به درد نمی خورد باید اشتغال در کف زندگی مردم باشد و دردی از جامعه حل نمی کند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در شهرستان از شورای تامین ،شهرداری فرمانداری و دیگر مسئولان و نماینده محترم همه دست به کار شویم و برای رضای خدا کار اشتغال و سرمایه گذاری ولو در مقیاس کوچک با عنایت به مصرف تولید داخل در شهرستان راه اندازی کنیم.

 

 

برچسب ها:
اشتغال امام جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان