امام جمعه رفسنجان:

شرافت ما در استکبار ستیزی است

  • شناسه خبر: 133233
شرافت ما در استکبار ستیزی است

امام جمعه رفسنجان گفت: قدرت دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست؛ شرافت و کرامت ما در استکبار ستیزی است و کار انبیاء نیز همین بوده است.

خانه » سیاسی » شرافت ما در استکبار ستیزی است

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: نمازجمعه یک بعد سیاسی_عبادی است و نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهر است، نمازجمعه در مسیر ولایت و امامت جمعه است و مایه قوت محوریت نظام است.

وی خاطر نشان کرد: وقتی دولت امریکا دولت، سپاه و مردم کشور ما را تروریست میخواند این حضور حماسی شما را در راهپیمایی ۱۳ آبان میطلبد.

رمضانی پور تصریح کرد: دولت کنونی خوب کار میکند و رئیس جمهور سخنان خوبی را بیان کردند و اگر این روحیه را ادامه دهند به همان استقامت واقتدار گذشته باز میگردیم، آقای رئیس جمهور و مسئولین اگر هم پای رهبری حرکت کنید دوباره به آن عظمت قبلی بازخواهیم گشت.

امام جمعه رفسنجان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری و بقیه مسئولین بارها و بارها بیان کردند قدرت دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست؛ شرافت و کرامت ما در استکبار ستیزی است و کار انبیاء نیز همین بوده است.

رمضانی پور با توجه به دیدار اخیر آقای پوتین رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: تاکید به اقتدار به وجود آمده بین سه کشور ایران، روسیه و آذربایجان مواضع روسیه و آذربایجان را اتخاذ کرده و مورد تایید رهبر انقلاب بوده و کار خیلی خوبی صورت گرفته و این اتفاق میتواند به اقتدار نظام بیفزاید.

امام جمعه رفسنجان باتوجه به روز فرهنگ عمومی عنوان کرد: روز فرهنگ عمومی و روز کیفیت که با سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید_ اشتغال همراه است؛ باید مصرف به تولید داخل را دائما ترویج کنیم نه مثل آن تولید کننده اتومبیل داخلی که خود از اتومبیل خارجی استفاده میکند، مدیرعامل های شرکت های داخلی باید خود و کارمندانشان از تولیدات خودشان استفاده کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان