مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان مطرح کرد :

با تامین زیرساختها زمینه برای شکوفایی توانائیهای نابینایان فراهم شود.

  • شناسه خبر: 132712
با تامین زیرساختها زمینه برای شکوفایی توانائیهای نابینایان فراهم شود.

زهرا موسی پور گفت : باید با تامین زیرساختها و فضاهای مناسب زمینه برای شکوفایی توانائیهای نابینایان را فراهم نمود شکوفاشدن توانمندی اغاز اشتغال معلولین را فراهم می اورد ،باید به جامعه معلول کمک کنیم تا استعدادهای خودشان را به جامعه نشان دهند.

خانه » آخرین اخبار » با تامین زیرساختها زمینه برای شکوفایی توانائیهای نابینایان فراهم شود.

به گزارش خانه خشتی ؛زهرا موسی پورمدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی  استانداری کرمان شب گذشته در مراسم گردهمایی نابینایان شهرستان رفسنجان به مناسبت روز جهانی عصای سفید اظهار داشت :وجود مسئولین در این مجلس تعامل و همدلی مسئولین شهرستان را نشان می دهد .

وی تصریح کرد:جامعه دفتر اجتماعی است ،اگر مسئولین در اتاقهای بسته بنشینند و بخواهند مسائل اجتماعی را حل نمایند  مسائل حل نخواهد شد ،مسائل اجتماعی را باید از نزدیک دنبال و پیگیری کرد .

موسی پور بیان داشت :اینکه روزی در تقویم جهان به نام روز عصای سفید در نظر گرفته شده است نشان دهنده ارزش گذاشتن به این روز است و جامعه باید این موضوع را درک کند و نگاه ها به این قشر معطوف شود .

وی اضافه کرد :اگر خداوند عضوی را از فردی می گیرد در عوض هنرهایی جایگزین ان می کند که اگر بستر مناسب برای پرورش انها وجود داشته باشد این توانیها رشد پیدا می کنند ،باید استعدادها و توانائیهای خود را به روز کنید .

مدیر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان تاکید داشت :یکی از مصدایق  عمل صالح این است که همه افریده های خداوند ارزشمند هستند ،این گردهمایی و دور هم نشستنها یکی از مصدایق باارزش است که بالاترین ویژگی ان تعامل و ارتباط با یکدیگر است .

وی با بیان اینکه باید با تامین زیرساختها و فضاهای مناسب زمینه برای شکوفایی توانائیهای نابینایان را فراهم نمود گفت :شکوفاشدن توانمندی اغاز اشتغال معلولین را فراهم می اورد ،شرایط لازم برای جذب روشن دلان تحصیل کرده فراهم شود کارافرینان اگر بخواهند برکت کارشان بیشتر شود باید با جذب روشن دلان در مجموعه کاری به برکت کاری خود بیافزایند .

موسی پور ادامه داد :روشندلان خود را باور کرده اند و دارای اندیشه های بلندی هستند که در تاریخ کشور ماندگار شده اند امروزه اسطوره هایی داریم که همه دنیا انها را می شناسند باید به جامعه معلول کمک کنیم تا استعدادهای خودشان را به جامعه نشان دهند ،ظرفیت درونی وجود دارد این ظرفیت چیزی نیست که خودش را نشان دهد باید با علم ، دانش و تلاش شکوفا شود .

وی خاطرنشان کرد :خود ما هم استعدادهای ناشناخته ای  داریم که فقط با تلاش و فراگیری علم شکوفا خواهند شد .

برچسب ها:
رفسنجان روشندلان رفسنجان نابینایان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان