رئیس اداره بهزیستی رفسنجان مطرح کرد:

طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان ۳ تا ۵ سال انجام میشود

  • شناسه خبر: 132677
طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان ۳ تا ۵ سال انجام میشود

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان ۳ تا ۵ سال اظهار داشت :این طرح توسط سازمان بهزیستی و به همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود .

خانه » آخرین اخبار » طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان ۳ تا ۵ سال انجام میشود

به گزارش خانه خشتی ؛محمود حیدری رئیس بهزیستی رفسنجان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان ۳ تا ۵ سال اظهار داشت :این طرح توسط سازمان بهزیستی و به همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود .

وی تصریح کرد :این طرح مختص بچه های ۳تا ۵ سال می باشد وقتی چشم حالت طبیعی خود را نداشته باشد ظاهر چشم هیچ علائمی را نشان نمی دهد مگر با معایناتی که انجام می شود مشکل چشم تشخیص داده می شود ،تنبلی چشم یا از عوارض چشم مانند اب مروارید یا تاری دید است که برخی با درمان پیشگیری می شوند و برخی با تمهیدات بدون هزنیه درمان می شوند .

حیدری خاطرنشان کرد :روال کار براین منوال است که بچه ها در مراکز بهزیستی ، بهداشت و پیش دبستانی معاینه می شوند واگر مشکلی داشته باشند درمان می شود .

وی تاکید داشت :این طرح در تمام مهدکودکها ،مراکز پیش دبستانیها ،اموزش پرورش و مراکز بهداشت روستاها و  خانه های بهداشت انجام می شود .

لازم به ذکر است این طرح از یکم این ماه تا۳۰ آذر ادامه دارد.

برچسب ها:
بهزیستی رفسنجان تنبلی چشم رفسنجان علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان