در خصوص حادثه روی داده در پروژه فلش مجتمع مس

کلام مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

  • شناسه خبر: 132657
کلام مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کلام مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پس از انتشار دو یادداشت در خصوص حادثه روی داده در پروژه فلش مجتمع مس

خانه » رفسنجان » کلام مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بسم رب شهدا
پس از انتشار دو یادداشت در خصوص حادثه روی داده در پروژه فلش مجتمع مس باز خوردهای متفاوتی از مخاطبین محترم به همکاران سایت و این جانب منعکس شد که بخش اعظم نظرات تقدیر و تشکر از اقدام سایت خانه خشتی در آگاهی افکار عمومی از تبعات حادثه روی داده بود.
در این میان گروه اندکی به هر دلیلی که قابل پیش بینی بود اقدام به فشار به اینجانب و همکارانم نموده اند.
این جانب با توجه به آنکه استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران هستم با آگاهی کامل از تبعات قابل پیش بینی اقدام به انتشار مطالب در خصوص فاجعه فلش نمودم،و برای اقناع نفسم هیچ دلیلی جز حس تکلیف و مسولیت نسبت به منافع ملی و همچنان کارکنان و زحمت کشان مجموعه مس نداشته و ندارم.
با آنکه جزیی کوچک از مجموعه عظیم صنعت مس هستم هدف خود را تنها و تنها برای جلب رضای خدا و آگاهی افکار عمومی قرار دادم و نه پازلی از بازی سیاسی دیگرانم و نه بدنبال نمدی از این پوستین.به این معتقدم روزی ، هر بنده تنها در ید قادر متعال است ، محتاج به نانیم اما نه به هر قیمت.
از مسولین محترم مربوطه که مدعی #اقتصاد_مقاومتی هستند درخواست دارم به جای فشار به منتقدان به افکار عمومی پاسخگو باشند وسعی خود را برای جلوگیری از وقوع چنین فجایعی بگذارند و در خصوص واقعه رخ داده اشتباهات گذشته را تکرار نکرده تعجیل را جایگزین دقت نکنند.
از این جایگاه سلام درود میفرستم به روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که به ما درس آزادگی داد و به روح پر فتوح شهدای انقلاب اسلامی که ایستادگی بر حق و حقانیت را تا پای فدای جان را به ما آموختند و اعلام بیعت مجدد با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی که همیشه خود را سرباز فدایی شان دانسته و میدانم.

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُون

روح الله بادپروا

برچسب ها:
فاجعه فلش فلش مس سرچشمه هشدار فلش مس سرچشمه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    سلام احسنت به شما و همکارانتان ،رسانه باید مستقل و فقط متعهد به خدا ،تعالیم اسلام و آرمانهای امام وشهدا و مردم از هر نوع نژاد و جناحی باشد و نه در خدمت احزاب،جناحها و مسئولین و الا دوزار نمی ارزد.

    حسین

    شما چطوری استخدام مس هستید و اونجا کار نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته از این قبیل افراد زیاد هستند ادعا هم دارند

    محسن

    کجای متن نوشته اونجا گار نمی کنه؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان