سرپرست فرمانداری رفسنجان مطرح کرد :

زلزله ای با مقایس بسیار بالا منابع و سفره های اب ما را تهدید می کند

  • شناسه خبر: 132580
زلزله ای با مقایس بسیار بالا منابع و سفره های اب ما را تهدید می کند

سرپرست فرمانداری گفت: مردم باید اگاه باشند که زلزله ای با مقایس بسیار بالا منابع اب و سفره های اب ما را تهدید می کند باید فرهگ سازی به نحوی صورت گیرد که مردم از خطرات ان اطلاع داشته باشند .

خانه » آخرین اخبار » زلزله ای با مقایس بسیار بالا منابع و سفره های اب ما را تهدید می کند

به گزارش خانه خشتی ؛علیار اسکندری نسب پیش از ظهر امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهار داشت: در گذشته مبنای توسعه  کشاورزی بوده است و با یک استراتژی مبنای توسعه از کشاورزی به سمت صنایع سنگین تغییر یافت در ان زمان آن‌گونه که باید به کشاورزی توجه نشد ولی امروزه مخصوصا در شهرستان پسته از گذشته تا به امروز جایگاه مهمی داشته است .

وی تصریح کرد :توسعه پسته در شهرستان اهمیت دارد و وضعیت پسته بعد از بحرانهای انقلاب توانست گره گشا باشد،امروز هم به عنوان یک کالای استراتژی در صادرات غیر نفتی حرف اول را می زند و توانستیم از این سرمایه درامدهای خوبی کسب کنیم حتی در تحریم ها علی رغم مشکلات و کارشکنیهای که شد پسته نقش مهمی را ایفا کرد .

سرپرست فرمانداری بیان داشت : مردم باید اگاه باشند که زلزله ای با مقایس بسیار بالا در بحث منابع اب و سفره های اب ما را تهدید می کند باید فرهگ سازی به نحوی صورت گیرد که مردم از خطرات ان اطلاع داشته باشند .

وی افزود : در این دولت طرح های خوبی در دست کار است  ازجمله طرح انتقال آب از دریای عمان برای گل‌گهر و مس سرچشمه و همچنین طرح همیاران اب توسط استاندار در استان پیگیری شده است.

اسکندری نسب گفت :بزرگترین تونل انتقال اب خاورمیانه به طول ۳۶ کیلومتر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال اجرا است  ولی برای بحث کشاورزی این ابها مقرون به صرفه نیست ، در کنار امنیت تولید پسته، باید بحث کیفیت ، کمیت و صادرات این محصول هم در نظر گرفته شود.

سرپرست فرمانداری بیان داشت :همه مسئول هستیم وباید  دلسوزانه برای کشور کار کنیم ، با گسترش طرح خاموشی موتور پمپ ها به کمک مردم و همه مسئولین در صرفه جویی اب کمک کنیم .

برچسب ها:
توسعه زلزله سفره های اب زیرزمین فرهنگ سازی کشاورزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان