امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

مواضع مسئولان در برابر برجام باید همسان وهمراه باشد

  • شناسه خبر: 132523
مواضع مسئولان در برابر برجام باید همسان وهمراه باشد

امام جمعه رفسنجان گفت :همکاری و همسانی همه مسئولان در خصوص موضع گیری در برابر برجام مهم است انجام و تداوم موضع گیری مسئولان بسیارلازم است الان باید این موضوع را مدیریت کنید تا ضررنکنیم ،مواضع مسئولان باید همسان وهمراه باشد وملت هم همکاری بامسئولان را اعلام کردند.

خانه » آخرین اخبار » مواضع مسئولان در برابر برجام باید همسان وهمراه باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عباس رمضانی پورامام جمعه شهرستان رفسنجان درخطبه های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت و توصیه مردم به تقوای الهی و رعایت نظم ،حدود و مقررات اظهار داشت :ورودی های منابع آب ما  از مقدار اب استخراجی زیرزمین خیلی کمتر است و قریب ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب درشرایط مناسب به سفره های زیرزمینی واردمی شود در حالیکه خروجی آب ازچاه تلمبه ها بالغ بر۵۰۰ میلیون مترمکعب است .

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح اب باعث ادامه و حیات کشاورزی خواهد شد تصریح کرد :برکاتی که درکشاورزی است درهیچ جا نیست و باید به حیات کشاورزی بیشتر اهمیت بدهیم ،کشاورزان با خاموش کردن چاه تلمبه های خود از اول ابان به مدت ۴۵ روز  به منابع اب کمک خواهند کرد .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به خطبه ۲۳۳ نهج البلاغه و ضمن دعوت همگان به تقوا بیان کرد:تقوا داشتن باعث در امان ماندن از بلاها می شود و راهی برای ورود به بهشت می شود ،مراد رعایت تقوی عام و خاص درهمه  مسائل ،به ویژه داشتن تقوای سیاسی بسیار مهم است .

رمضانی پور با بیان اینکه مسئولین باید برای مردم کار کنند و به شایعات و دروغ پردازیها توجه ای نکنند افزود :درسال گذشته و در چند ماهه ی اول امسال، بعضی مسئولان درمقام پاسخگویی برآمده بودند مسئولان باید گوششان بدهکار شایعات وتهمت ها نباشد و برای مردم کار کنند .

وی ضمن تبریک  تولد امام محمدباقر(ع) و گرامیداشت یاد ایام سالگرد آیت الله مهدوی کنی و شهادت آیت الله مصطفی خمینی(ره) اذعان داشت : اول آبان ۵۶ سرآغازی برای نهضت و پیروزی انقلاب شد و ۴ ابان ۴۳ امام راحل (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون برخورد قاطع کرد و منجر به تبعید وی شد.

حجت الاسلام رمضانی پور بااشاره به بحث تولید و صادرات ابراز نمود:تولید و صادرات باید براساس انگیزه و اعتقاد به پیشرفت نظام صورت بگیرد و تولید را رونق دهیم تا راه صادرات هموار شود صادرات باید همراه با استاندارد های لازم باشد تا ارزش نظام در دنیا را برای هرکالاعلی الخصوص پسته حفظ شود .

وی ضمن اشاره به روز برنامه ریزی و امار افزود : موفقیت افراد وابسته به برنامه ریزی خوب است و آمارهای واقعی میتواند به اقتصاد جامعه کمک کند.

امام جمعه رفسنجان به بیان برخی ازسخنان رهبرانقلاب درجمع نخبگان پرداخت و تاکید داشت :این سخن رهبرانقلاب که فرموند “من نمیخواهم وقت خود را صرف پاسخگویی به یاوه گویی های رئیس جمهور بی چاک ودهن آمریکا کنم” یعنی دولت امروزآمریکا، ارزش پاسخ دادن را ندارد و خوب است دولتمردان ما همین را عمل کنند و به توانمندی های داخل بپردازند تا کشور اصلاح شود.

وی ادامه داد : اروپایی ها عصای غیرقابل اعتمادی هستند که نمی شود به آنها تکیه کرد ولی اگربه جوانان نخبه کشور اهمیت داده شود و هزینه و وقت را صرف انها کنیم انها قابل اعتماد هستند .

حجت الاسلام رمضانی پور همکاری و همسانی همه مسئولان در خصوص موضع گیری در برابر برجام را مهم دانست و گفت :انجام و تداوم موضع گیری مسئولان بسیارلازم است الان باید این موضوع را مدیریت کنید تا ضررنکنیم ،مواضع مسئولان باید همسان وهمراه باشد وملت هم همکاری بامسئولان را اعلام کردند.

وی اضافه کرد :ما باید از اینکه بگوییم برجام رانقض نخواهیم کرد اجتناب کنیم اگر امریکایی ها برجام را رد کنند دلیلی ندارد ما در آن بمانیم.

امام جمعه با بیان اینکه بحث موشک های ماقابل مذاکره نیست وبحث دفاعی است گفت :اگرآمریکابخواهدبه ملت وسپاه توهین کند باید حداقل۲۰۰۰کیلومترازمافاصله بگیرد.

وی همچنین به بیان معضلات مسکن۱۲ میلیون پسرودختردرکشور پرداخت و خاطرنشان کرد :وزیرمسکن چگونه این موضوع رامیخواهد حل کند ؟چرامسکن اجتماعی راه نیافتاده است ؟چراشمااینگونه رفتارمیکنید ؟مسکنی که دردولت دهم راه اندازی شد چراکامل نکردید ؟باید به گونه ای رفتار شودکه وضعیت مسکن جوانان مشخص شود .

برچسب ها:
امدیریت اب امریکا برجام کشاورزی مواضع برجام نخبگان همکاری مسئولان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان