جوانان هلال احمر در بروز حوادث بدون هیچ توقعی و خالصانه وارد عرصه فعالیت می شوند

  • شناسه خبر: 132413
جوانان هلال احمر در بروز حوادث بدون هیچ توقعی و خالصانه وارد عرصه فعالیت می شوند

امام جمعه رفسنجان گفت :جوانان هلال احمر در بروز حوادث بدون هیچ توقعی و خالصانه وارد عرصه فعالیت می شوند و نمونه ان رادر زلزله بم شاهد بودیم که ده هزار نفر را نجات دادند .

خانه » آخرین اخبار » جوانان هلال احمر در بروز حوادث بدون هیچ توقعی و خالصانه وارد عرصه فعالیت می شوند

به گزارش خانه خشتی ؛امام جمعه رفسنجان عصر دیروز در ایین رونمایی از طرح اتبکاری اموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر اظهار داشت :جوانان هلال احمر در بروز حوادث بدون هیچ توقعی و خالصانه وارد عرصه فعالیت می شوند و نمونه ان رادر زلزله بم شاهد بودیم که ده هزار نفر را نجات دادند .

وی تصریح کرد :در حوادثی چون زلزله نجات افراد مهمتر از دفن ،کفن و نماز است ، در حوادث باید اول  به فکر امداد و نجات باشیم ،برای مصدوم ثانیه مهم است اموزشها ی امداد ی باید جزو واجبات و سبک زندگی ما قرار گیرد .

امام جمعه بیان داشت : در استحکام سازی منازل باید فرهنگ سازی شود و در برابر حوادثی چون زلزله اموزشهای لازم دیده شود ،اموزش ها فقط برای جوانان نیست همه باید اموزش ببینند تا در برابر حواث توان مقابله داشته باشیم و امکانات مقابله با حوادث را داشته باشیم .

در ادامه جلسه رضا فلاح مدیرعامل هلال احمر استان کرمان در این مراسم اظهار داشت : در طول این مدت سعی کردیم در قشر جوانان نفوذ پیدا کنیم و به جوانان دادرس قولی دادیم که هر گروهی در کشور رتبه اول را بگیرد هدیه ای به انها تعلق می گیرد و شانس شهرستان رفسنجان بود که به این هدیه دست یابد .

وی تصریح کرد :هدف از این اقدام ،مقاوم سازی است ،اقدامات بسیار خوبی در زمان مدیریت اقای ملانوری در شهرستان در جمعیت هلال احمر اتفاق افتاد از جمله  راه اندازی ۷۰ خانه هلال که بخشداران به عنوان رئیس بحران روستا انتخاب شدند و در کشور به عنوان کار نمونه انتخاب شد ،سطح اموزش در رفسنجان در تمامی سطوح را  گسترش دادیم و این کار ادامه پیدا خواهد کرد وهدف ما کاهش هزینه ها در زمان حادثه و مقاوم سازی است .

فلاح ابراز داشت :طرح خادم در منازل به صورت چهره به چهره انجام می شود و اموزشهایی که در دورترین و نزدیک ترین نقطه شهر و روستا انجام می شود از جمله فعالیت هایی است که صورت گرفته است ما انتظار داریم این فعالیت ها در دوره جدید فرمانداری ادامه پیدا کند ،در هر مراسمی پایگاه های هلال احمر در شهرستان دیده می شود و همه دستگاه ها با تعامل و همدلی با ما فعالیت می کنند .

حمید ملانوری فرماندار سابق رفسنجان در ادامه مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در بین مردم و مسئولین اظهار داشت :از سال ۸۱ با جمعیت هلال احمر فعالیت داشتم و حضور من در این مجموعه توفیقی بود که به عنوان عضوی از این مجموعه  در خدمت کمک به اسیب دیدگان فعالیت کنم .

وی بیان داشت :خدمت برای کاهش الام مردم، باعث ثواب و خیر می شود در هر جایی که باشیم عضویت در هلال احمر و بودن در این مجموعه برای ما افتخار است و سعی می کنیم برای رسیدن به اهداف هلال احمر همکاری کنیم .

مدیر کل سیاسی و انتخاباتی کشوری استانداری کرمان بیان داشت :همه به واسطه حضور خیرین و جمعیت هلال احمر فعالیتهای خوبی صورت دادیم و امید داریم همیشه دارای رتبه برتر باشیم و الگویی برای دیگر شهرستانها باشیم .

حسینی رئیس اموزش و پرورش رفسنجان در ادامه مراسم به بحث بی عدالتی اشاره کرد و گفت :تیم دختران ما از تیم پسران ضعیف تر نبودند بلکه قوی تر هم بودند اما متاسفانه با بی عدالتی در کرمان، تیم ما حذف شد و ضررش را استان کرد اگر تیم دختران ما انتخاب می شد مانند پسران رتبه اول را کسب می کردند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان