رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان عنوان کرد :

رفسنجان مجری طرح اتبکاری اموزش چهره به چهره امداد جمعیت هلال احمر برای اولین بار در استان /تصاویر

  • شناسه خبر: 132387
رفسنجان مجری طرح اتبکاری اموزش چهره به چهره امداد جمعیت هلال احمر برای اولین بار در استان /تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت :این طرح جزو الگوی برتر کشور است و الگوی مورد تایید هلال احمر استان کرمان هم می باشد و همه شهرستان های استان موظف هستند ان را اجرا نمایند و این کار از رفسنجان شروع شده است .

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان مجری طرح اتبکاری اموزش چهره به چهره امداد جمعیت هلال احمر برای اولین بار در استان /تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ابراهیم بابایی رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان عصر دیروز در ایین رونمایی از طرح اتبکاری اموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر اظهار داشت :برنامه امروز در حقیقت جشن کسب رتبه قهرمانی کشور برای شهرستان رفسنجان در المیپاد امادگی کشوری می باشد .

وی تصریح کرد : شهرستان رفسنجان برای اولین بار رتبه اول المپیاد امادگی را در استان کرمان کسب نموده است و امروز از دادرسانی که در المپیاد شرکت کرده بود تجلیل می شود ،به دلیل الگو شدن و تایید کشوری برنامه دوشنبه های امدادی در شهرستان ،از این برنامه رونمایی می شود .

بابایی بیان داشت :این برنامه در راستای برنامه های طرح ملی خادم ،که اموزش عموم مردم را برای ارتقای امادگی بیشتر در مواجه با حودث ایجاد خواهد کرد ،حضور تعداد زیادی از مردم در دوشنبه های امدادی حائز اهمیت است ،به دلیل اینکه بعد از اجرای دوشنبه های امدادی مردمی که در محدوده پارکها  هستند متوجه شدند ما دوشنبه ها حضور داریم و مباحث اموزش داده شده با هفته ها قبل ان  متفاوت است .

وی اضافه کرد :این طرح جزو الگوی برتر کشور است و الگوی مورد تایید هلال احمر استان کرمان هم می باشد و همه شهرستان های استان موظف هستند ان را اجرا نمایند و این کار از رفسنجان شروع شده است .

رئیس هلال احمر رفسنجان گفت :راه اندازی همزمان ۷۰  خانه هلال احمر روستایی در شهرستان رفسنجان ،راه اندازی مجموعه ورزشی به نام هلال مهربانی در خیابان سردار جنگل در راستای جذب بیشتر جوانان هلال احمر ،کسب رتبه اول استانی  مسابقات رفاقت مهر در دو رشته ،جزو موفقیت های جمعیت هلال احمر این شهرستان می باشد .

وی با بیان اینکه هفته اینده دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر برگزار خواهد شد تاکید داشت :در مسابقاتی که  بین امدادگران کانونهای ازاد برگزار شد سه نفر رتبه اول کشوری در بخش خاطره نوسی را کسب کردند که این افراد اولین های استان کرمان در رفسنجان هستند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان