علي سامره:

از نتیجه به دست آمده راضی هستم

  • شناسه خبر: 132287
از نتیجه به دست آمده راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی یک بر یک تیمش در مقابل میزبان خود اکسین البرز، از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد.

خانه » رفسنجان » از نتیجه به دست آمده راضی هستم

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان علی سامره بعد از تساوی یک بر یک تیمش در مقابل اکسین البرز و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال مس رفسنجان بازی خوبی در مقابل اکسین البرز انجام داد افزود: در مجموع تیم ما خوب کار کرد و به غیر از دقایق پایانی که کمی عقب نشینی داشتیم عملکرد تیممان خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه کسب یک امتیار در کرج برای ما ارزش دارد، بیان کرد: امیدواریم که در بازی‌های بعدی و به خصوص دیدارهای خانگی بتوانیم کل امتیازات را بگیریم و کم کم در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید که در این دیدار به تساوی راضی بودید،گفت: در ده دقیقه آخر با توجه به تلاش اکسین برای رسیدن به گل در بازی خانگی طبیعی بود که تیم ما عقب نشینی کند و کسب یک امتیاز از این دیدار برای ما کافی بود و خدا را شکر می کنیم که با امتیاز به خانه بر می گردیم.
وی با بیان اینکه بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد،گفت: تیم اکسین برای کسب حداکثر امتیاز در بازی خانگی رو به بازی هوایی آورده بود و گاهی نیز بر روی دروازه ما فشار می آوردند.
سامره با اشاره به صحبت‌های رد و بدل شده بین خود و علی لطیفی همبازی سابق خود در حین بازی امروز تصریح کرد: در فوتبال چنین چیزهایی پیش می آید و علی‌رغم اینکه از علی لطیفی ناراحت بودم اما چیزی خاصی نیست و بعد از پایان بازی همه چیز تمام شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان