تساوی ارزشمند مس رفسنجان در کرج

  • شناسه خبر: 132281
تساوی ارزشمند مس رفسنجان در کرج

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل میزبان خود اکسین البرز به تساوی یک بر یک دست یافت.

خانه » آخرین اخبار » تساوی ارزشمند مس رفسنجان در کرج

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان سفید و نارنجی پوشان رفسنجانی در این دیدار که به قضاوت علی میرغفاری برگزار شد با ترکیب سعید ابراهیم پور، نادر فتح اللهی، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، سیدکاظم حیات منش، علی اکبر حیدرنیا، حسین رسولی، امیر خدامرادی، امیرحسین موسی زاده، محمدحسین کریم زاده و حمید غلامی به مصاف زردپوشان اکسین رفتند.
در حالی که بازی در میانه های میدان دنبال می شد، این اکسینی ها بودند که در دقیقه ١٢ صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه مس شدند و با ارسال توپ به روی دروازه این شاهین شفیعی بود که موفق شد دروازه رفسنجانی ها را با ضربه سر باز کند تا پنجمین گل خورده این فصل مس باز هم از روی ضربات ایستگاهی باشد و بعد از چهار بازی دروازه ابراهیم پور بالاخره باز شود.
اما بعد از این گل، شاگردان سامره توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در همان نیمه اول و در دقیقه ٣٢ روی حرکت موسی زاده از سمت راست و ارسال این بازیکن به روی دروازه، حسین رسولی با یک ضربه دقیق دروازه میزبان را باز کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد و دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای را از دست دادند و جدی ترین فرصت گلزنی برای مسی ها را امیر خدامرادی در دقیقه ٩٢ ایجاد کرد که شوت تماشایی این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت و در نهایت شاگردان سامره نوار پیروزی های خانگی اکسین را پاره کردند و به یک امتیاز ارزشمند در مقابل این تیم دست پیدا کردند.
بهرام رشیدفرخی در دقیقه ٧۶ به جای امیرحسین موسی زاده، سجاد عسکری در دقیقه ٨۶ به جای محمدحسین کریم زاده و حامد محمودی در دقیقه ٨٨ به جای حمید غلامی برای مس رفسنجان به میدان رفتند.
همچنین نادر فتح اللهی و حامد محمودی بازیکنان اخطاری مس در این دیدار بودند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهدای مس، میزبان مس کرمان در دربی ال مسینو خواهد بود.
ازجمله حواشی دیدار مس و اکسین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با حضور در ورزشگاه از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.
– در اواسط نیمه دوم برای دقایقی علی لطیفی سرمربی اکسین البرز به جر و بحث با کادرفنی مس و علی سامره پرداخت.
– علی مرزبان از مس و سجاد بیرانوند از اکسین سرشناس ترین غایبین دو تیم در این دیدار بودند.
– با این تساوی، نوار پیروزیهای خانگی اکسین نیز پاره شد و این تیم برای اولین بار در این فصل در خانه متوقف شد.
– علی سامره سرمربی مس و محمدرضا مهدوی مربی اکسین برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.
– گل دقیقه ١٢ اکسین به روند گل نخوردن مسی ها بعد از چهار دیدار پایان داد و دروازه ابراهیم پور و مس رفسنجان پس از ٣٨٧ دقیقه باز شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان