رئیس دادگستری رفسنجان مطرح کرد :

غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی هستند

  • شناسه خبر: 132276
غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی هستند

حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی گفت : یکی از اهداف غربیها از هم پاشیدگی خانواده و هجمه به شخصیت زن می باشد ،در جامعه فعلی ما شخصیت زن زنده به گور می شود و وضعیت ،بسیار نگران کننده است ،غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی می باشد .

خانه » آخرین اخبار » غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی هستند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت:یک کارگروه تخصصی ازدواج و طلاق در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تشکیل گردید و ازانجائیکه یکی از اسیب های بزرگ در کشور و دنیا مسائل خانواده می باشد این کارگروه بدین منظور تشکیل شد .

وی تصریح کرد : مفهوم خانواده در بسیاری از خانواده های دنیا از بین رفته است و گرایش به ازدواج کم شده است در کشورهای اروپایی همجنس بازی شدت گرفته است ازدواج با حیوان و همجنس به صورت رسمی رواج پیدا کرده است و این مسائل شوم فرهنگ غرب، به کشور ما هم سرایت کرده است .

رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت :در سالهای اخیر در کشور شاهد افزایش روند طلاق و کاهش ازدواج هستیم و امار ده سال اخیر نشانه دهنده این موضوع است طبق اخرین امار در کشور ۲۵ % ازدواج ها منجر به طلاق می شود .

پور محمدی خاطرنشان کرد :یکی از اهداف غربیها از هم پاشیدگی خانواده و هجمه به شخصیت زن می باشد ،در جامعه فعلی ما شخصیت زن زنده به گور می شود و وضعیت ،بسیار نگران کننده است ،غربیها با توسعه بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان به دنبال از بین بردن کانون خانواده های ایرانی می باشد .

وی افزود :نوک پیکان صهیونیست ها با ایجاد ۷۰ کانال تلویزیونی به خانواده ها مخصوصا مادران و زنان ما نشانه رفته است ،اینها همه اسیب است و مقام رهبری در خصوص این اسیب ها، مکررا بیاناتی داشته اند .

پور محمدی به اسیب های طلاق در خانواده اشاره داشت و گفت :بچه هایی که والدین طلاق گرفته داشته اند در شرف طلاق هستند ،در رفسنجان به همت شورای فرهنگی عمومی و کار گروه تخصصی که شامل بهداشت، دانشگاه ولیعصر(عج) ،دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی و خیریه ها  … می باشند توانسته ایم در سالهای اخیر اقدامات خوبی در زمینه کاهش طلاق انجام دهیم .

وی در ادامه به افزایش ۷ درصدی امار ازدواج اشاره کرد و تاکید داشت : آمار ازدواج سال ۹۴ در شهرستان رفسنجان ۲ هزار و ۲۹۶ مورد و در سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۹ مورد بوده است وسال ۹۳ آمار طلاق رفسنجان ۵۳۵ مورد در سال ۹۴، ۳۶۶ مورد و سال ۹۵ ،۳۰۷ مورد بوده است که این امار نشان دهنده کاهش طلاق است .

برچسب ها:
امار ازدواج شبکه ماهواره ای طلاق کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان