امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

باور ملت ایران به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اقتدار سپاه تقویت شده است

  • شناسه خبر: 132218
باور ملت ایران به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اقتدار سپاه تقویت شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز با این اقدام رئیس جمهور آمریکا، باور ملت ایران به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اقتدار سپاه پاسداران تقویت پیدا کرده است.

خانه » سیاسی » باور ملت ایران به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اقتدار سپاه تقویت شده است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید الساجدین امام زین العابدین(ع) اظهار داشت :امام سجاد(ع) از تاثیرگذارترین ائمه اطهار محسوب می شوند که در سخت ترین شرایط بیشترین فعالیت و کارایی را توانسته اند اعمال کنند .

وی تصریح کرد: در  زمان آن حضرت که در مکه و مدینه فساد بیداد می کرد ، در آن شرایط سخت امام سجاد(ع) توانست شیعه رابازسازی و مکتب را راه بیاندازد که فرزندان ان امام راه را  ادامه دادند و امروز شاهد بزرگترین و پویاترین و قدیمی ترین دانشگاه علوم صادقی باشیم که صدها سال است که برجاست و نورافشانی داشته و افرادی چون حضرت امام روح الله را تربیت کردند که یک انقلاب بزرگ در این تاریخ راه اندازی کردند .

امام جمعه رفسنجان به بداخلاقی رئیس جمهوری امریکا اشاره داشت و تاکید داشت :توهین ها و بداخلاقی های رئیس جمهورامریکا  این را نشان داد  که ما هر چه متحدتر و منسجم تر باشیم و خدا را بیشتر یاد کنیم ،استقامت هم به خرج بدهیم خداوند ملائکش را برای ما می فرستد .

وی افزود :شکست داعش در حرم امام راحل و مجلس ، از امدادهای الهی بود و اگر پاسدار تیموری و دیگر نیروی امنیتی همکاری نمی کردند چه بسا فاجعه بزرگی رخ می داد ،این موارد می تواند اعتقادات و ایمان را به نظام و باورها بیشتر کند .

رمضانی پور اذعان داشت :ما در برابر توطئه های استکبار مقاوم هستیم این باور در اکثریت ملت به وجود امد که امریکا قابل اعتماد نیست مواضع رئیس جمهوری می تواند به انسجام ملت در درون کشور بیانجامد و رسانه ها به این موضوع کمک کنند چون نظام ما وابسته به خدا و اهل بیت است همه ما خود را سرباز امام زمان (عج) می دانیم.

وی افزود :درخشش و اقتدار توسط سپاه همیشه بوده و هست و مردم این باور را داشتند و امروز این باورها تقویت شده است این حمایتهای که از گروه ها و  از اقشار مختلف می بینیم  از جایگاه اقتدار نظام نشات گرفته است .

 

برچسب ها:
آمریکا امام جمعه رفسنجان باور ترامپ حجت الاسلام رمضانی پور سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان