ضرب و شتم روحانی آمر به معروف در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 132217
ضرب و شتم روحانی آمر به معروف در رفسنجان + عکس

روحانی آمر به معروف در رفسنجان به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » ضرب و شتم روحانی آمر به معروف در رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام حسن جوادی روحانی ۴۷ ساله رفسنجانی در دهه اول محرم امسال به خاطر امر به معروف و نهی از منکر یک پسر مورد ضرب و شتم قرار میگیرد.

حسن جوادی روحانی آمر به معروف در گفت و گو با خانه خشتی در این رابطه بیان داشت: بنده امام جماعت مسجد صاحب الزمان(ع) ده شیخ رفسنجان هستم ، در روزششم محرم  با صحنه ای مواجه شدم که یک پسر موتور سوار برای یک خانواده ای که دو فرزند کوچک داشتند ایجاد مزاحمت و به انان فحاشی میکرد.

وی ادامه داد: بنده تنها برای رضایت خدا و امام حسین(ع) و به خاطر دو فرزند کوچک این خانواده که ترسیده بودند برای فیصله دادن به این موضوع این پسر را از این کار نهی کردم و گفتم  به خاطر ایام محرم و عزای اباعبدالله الحسین(ع) مراعات کنید و تنها نصحیت کردم این جوان را.

جوادی گفت: این پسر جوان که بنده را می شناخت و آدرس منزل مرا می دانست شب هنگام به همراه ۸ نفر دیگر به خانه ام هجوم اوردند و بنده را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند، فرزندان مرا ترساندند و هل دادند و در یک عمل قبیحانه چادر از سر همسرم کشیدند.

وی افزود: با آگاه شدن و حضور همسایه ها این ارازل از محل متواری شدند.

حسن جوادی در پایان از همکاری و پیگیری اطلاعات و نیروی انتظامی شهرستان به ویژه سرهنگ خلیلی و نیک نفس در این زمینه قدردانی کرد.

برچسب ها:
آمر به معروف روحانی آمر به معروف ضرب و شتم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    با سلام باید از نیروی انتظامی تشکر کرد ولی گرفتن چندتا گدا افتخار محسوب نمیشه باید اینها رو جمع کرد و درس خوبی بهشون داد که مزاحم نوامیس نشن شهر پر شده از بچه متور سوارهایی که لات بازی و راهبندان فحاشی و ... انجام میدن کسی هم کاری بهشون نداره
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان