رئیس شورای شهر رفسنجان:

ترامپ بازیچه دست گروهی ضدایرانی است / نه عاقل است، نه سیاست مدار و نه قانون مدار

  • شناسه خبر: 132211
ترامپ بازیچه دست گروهی ضدایرانی است / نه عاقل است، نه سیاست مدار و نه قانون مدار

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: کاملا واضح است که عده ای دیگری با ترامپ بازی می کنند و عمله دست گروهی است که آنها او را را می چرخانند و آنها هم بسیار ضد ایرانی هستند.

خانه » سیاسی » ترامپ بازیچه دست گروهی ضدایرانی است / نه عاقل است، نه سیاست مدار و نه قانون مدار

حجت الاسلام علی هاشمیان در گفت و گو با خانه خشتی در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و توهین به ملت ایران اظهار داشت: با توجه به صحبتهای گذشته ترامپ مشخص است که او نمی داند چه هدفی دارد و کاملا واضح است که عده ای دیگری با او بازی می کنند و عمله دست گروهی است که آنها او را را می چرخانند و آنها هم بسیار ضد ایرانی هستند.

وی ادامه داد: این حرکت از سوی ترامپ انجام شد و از این طرف جهان یک صدا به نفع ایران حرف زد و باعث اتحاد جهان به نفع ایران شد .

هاشمیان با بیان اینکه ترامپ نه عاقل، نه سیاست مدار و نه قانون مدار است گفت: این رفتار ترامپ خلاف قانون، عرف و اخلاق است و اگر هرکسی حتی رئیس جمهور آمریکا اگر از چهارچوب اخلاقی و قانون فراتر برود کسی با او همراه نخواهد بود بلکه مقابلش هم می ایستند.

رئیس شورای شهر رفسنجان بیان داشت: قدرت دفاعی ایران بایستی رشد و پیشرفت کند تا کوچکترین تعرضی به ایران و وطن ما نشود.

 

برچسب ها:
ترامپ رئیس شورای شهر رفسنجان علی هاشمیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    من مخالفم با این حرف اتفاقا ترامپ یه ادم عاقل و متفکره و یک کاسب بالفطره که با هیولا کردن ایران و ترسوندن بقیه مرتب داره کوششونو میبره و سلاح میفروشه بهشون تو جریان دعوای قطر و عربستان همه دیدن چطور له هر دو طرف سلاح فروخت

    محسن

    یعنی بشم خدایی خدارو ،جوری صحنه در این سالها چرخید که کسانی که تا دیروز دم از آشتی و برقراری رابطه با آمریکا میزدندو با همین وعده ها رای آوردند امروز ادبیات شون شده ادبیات 4سال پیش مخالفانشون..... در ضمن ایشون و سایرین مثل ایشان که در صحبتهاشون اسمی از سپاه نیاوردند و به گذاشتن یک عکس در حمایت از نام خلیج فارس در کانال تلگرامی اکتفا کردند بدانند اگر سپاه و ارتش و پاسداران و بسیجیان جان برکف امثال شهید نادر مهدوی نبودن امروز اثری از نام خلیج فارس و آنان نبود.

    شهروندان رفسنجانی...

    خوب بود جناب هاشمیان از سپاه هم حمایت میکردند...

    شهروند

    میترسند اسمی از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و بسیج مقاومت بیاورند و کسانی که آنهارا حمایت و در لیست امید جا کردند و کسانی که رای دادند ناراحت شوند و ....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان