فرمانده سپاه رفسنجان:

بدعهدی آمریکا قابل پیش بینی بود / از سخنان کینه توزانه ترامپ علیه سپاه خوشحالیم

  • شناسه خبر: 132209
بدعهدی آمریکا قابل پیش بینی بود / از سخنان کینه توزانه ترامپ علیه سپاه خوشحالیم

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: آمریکایی ها به عنوان کینه و دشمن سپاه پاسداران را تروریست می دانند و ما پاسداران به عنوان سربازان ولایت بسیار خوشحالیم که دشمنانی مثل وهابیت و آمریکا شیطان بزرگ با سپاه پاسداران دشمنی می کنند .

خانه » سیاسی » بدعهدی آمریکا قابل پیش بینی بود / از سخنان کینه توزانه ترامپ علیه سپاه خوشحالیم

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور علیه ملت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در سخنان ترامپ خبری از پاره کردن برجام نبود و او چیزی برای گفتن نداشت و اینها حائز نکات مهمی است.

وی ادامه داد: این قابل پیش بینی بود چرا که آمریکا عهدشکن و غیر قابل اعتماد است و مقام معظم رهبری نیز در آغاز مذاکرات برای برجام این نکته را مطرح کردند.

سلطانی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا یک فرد تاجر پیشه است و از سیاست و مسائل منطقه چیزی نمی داند ، برای او هر کشوری که بیشتر اسلحه بخرد پیشتر است، عنوان کردن واژه خلیج عربی به جای خلیج فارس در سخنان ترامپ نشان از این است که به دنبال پول عربستان است.

وی تصریح کرد: ترامپ ملت ایران را تروریست خواند در حالیکه این آمریکا همان آمریکایی که از آغاز انقلاب با ما دشمنی داشت همان آمریکایی است که کودتای ۲۸ مرداد و حادثه طبس را در کشور ما رقم زد و در دفاع مقدس جنگ هشت ساله را بوسیله صدام آغاز کرد و امروز هم دشمنی او ادامه دارد.

فرمانده سپاه رفسنجان بیان داشت: آمریکایی ها به عنوان کینه و دشمن  سپاه پاسداران را تروریست می دانند و ما پاسداران به عنوان سربازان ولایت بسیار خوشحالیم که دشمنانی مثل وهابیت و آمریکا شیطان بزرگ با سپاه پاسداران دشمنی می کنند و این نشان می دهد که سپاه پاسداران خوب عمل کرده و امروز دشمنان شیعه و اسلام علیه او سخن می گویند.

سرهنگ سلطانی در پایان سخن اظهار داشت: از همه مسئولین و مردم ولایی کشورمان به ویژه از جوانان در فضای حقیقی و مجازی که پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند و اعلام موضع کردند در مقابل سخنان سخیف ترامپ تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: ما پاسداران در کنار پیشوایمان امام خامنه ای(مدظله العالی) ایستاده ایم و از حریم ولایت و اهل بیت(ع) پاسداری خواهیم کرد و تا آخرین قطره ی خون به عنوان یک پاسدار در خدمت مردم و خانواده های شهدا هستیم.

برچسب ها:
ترامپ سپاه پاسداران سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان