دستگیری زن جوان در رفسنجان که مزاحم مجازی بود

  • شناسه خبر: 132191
دستگیری زن جوان در رفسنجان که مزاحم مجازی بود

فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری خانمی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای یکی از اقوام خود در فضای مجازی می‌نمود توسط پلیس فتا خبر داد.

خانه » حوادث » دستگیری زن جوان در رفسنجان که مزاحم مجازی بود

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ عباسی عنوان کرد: خانمی با مراجعه به پلیس فتا رفسنجان اعلام داشت که مدتی است فردی در فضای مجازی برای این‌جانب مزاحمت ایجاد می‌نماید.

ایشان ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا پس از شناسایی متهم و حضور وی در پلیس فتا و مواجه متهم با مستندات، نامبرده به جرم خود معترف گردید لذا پس از حضور شاکی در پلیس فتا مشخص گردید که متهم از اقوام نزدیک شاکی بوده و به دلیل اختلافات خانوادگی که از قبل با یکدیگر داشته‌اند به گمان اینکه در فضای مجازی می‌تواند بدون مشخص شدن هویتش تسویه‌حساب نماید اقدام به این امر نموده است.

سرهنگ عباسی به شهروندان توصیه داست از قرار دادن عکس‌های شخصی خود در پروفایل شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند.

ایشان همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب افراد شیادی که تحت عناوین مختلفی اعم از برنده شدن با آن‌ها تماس می‌گیرند، بوده و به‌هیچ‌عنوان فریب این‌گونه افراد را نخورده و از ارائه اطلاعات خود به آنان و یا مراجعه به‌پای دستگاه عابر بانک جدا خودداری نمایند.

شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه موردی در خصوص فضای مجازی مراتب را به پلیس فتا رفسنجان با شماره ۳۴۲۵۲۳۴۴ اطلاع داده و یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir موارد خود را گزارش نمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان