امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

موضع رئیس جمهور کشورمان در مقابل ترامپ مثبت بود

  • شناسه خبر: 132163
موضع رئیس جمهور کشورمان در مقابل ترامپ مثبت بود

امام جمعه رفسنجان مواضع رئیس جمهوری در مقابل سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت :امیدواریم بتوانیم دولت را در چنین زمینه هایی حمایت بکنیم و خداوند به مسئولین ما توفیق مضاعف عنایت کند .

خانه » سیاسی » موضع رئیس جمهور کشورمان در مقابل ترامپ مثبت بود

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در خصوص سخنرانی و هتاکی  رئیس جمهور امریکا نسبت به ایران اظهار داشت :برجام یک قرارداد بین المللی زیر نظر شورای امنیت و سازمان ملل انجام شده است این قرارداد را نمی توان یک جانبه لغو کند بلکه باید همه کشورهای مذاکره کننده به ان عمل کنند .

وی تصریح کرد :اگر امریکا بخواهد یک جانبه برجام را لغو نماید خودش را ضایع و در انزوا قرار می دهد ،امریکا به قصد اعمال فشار به ایران می خواهد برجام را لغو نماید در حالیکه جرات اینکه بخواهد برجام را به کل از بین ببرد ندارد این موضوع را اعلام نکرد و تنها به این بسنده کرد که ایران به روح برجام پایبند نبوده است و ناقض ان است و از این طریق برجام را نپذیرفت .

امام جمعه بیان داشت :جسارتها و توهینهایی به ملت ایران نمود و مردم شریف ایران را ترویست خواند این موضوع باید برای ملت ایران حائز اهمیت باشد این در حالی است که امریکا هیچ فرهنگ و اخلاقی را رعایت نمی کنند و ملت امریکا هم فریب یک شخص فریبکار را خوردند و او را انتخاب کردند که اینچنین تصمیمات لحظه ای و انی را می گیرد .

وی افزود :مضرات برجام بیشتر از فواید ان بود اگر فرمایشات گوهر بار رهبر انقلاب را گوش می دادند و به امریکا اعتماد نمی کردند در حالیکه انها نوشته های خود را قبول ندارند به اینکه قول شفاهی بدهند گرچه این افراد مورد وثوق رهبر بودند رهبر با بحث مذاکره مخالفتی نداشتند ولی مذاکره با چه قیمت ؟چه بهایی را ملت باید بپردازد ؟

رمضانی پور با بیان اینکه مسئولین ما درس و عبرتهای زیادی از این برجام گرفتند گفت :مواضع  رئیس جمهوری در قبال امریکا بسیار ستودنی بود و این موضوع بیانگر این است دولت ومخصوصا رئیس جمهوری به این نتیجه رسیده اند که امریکا قابل اعتماد نیست ما ازرئیس جمهوری روحیه انقلابی و جهادی انتظار داریم و در تبعیت رهبر انقلاب پیشرو باشیم.

وی تاکید داشت :ما باید قبل از اینکه وامدار یک حزب یا احزابی باشیم باید وامدار الهی باشیم نه وامدار فرد که هیچ ارزش و بهایی ندارد که بخواهند دولتمردان ما به انها اعتماد داشته باشند .

امام جمعه مواضع رئیس جمهوری را مهم و مثبت  ارزیابی کرد و گفت :امیدواریم بتوانیم دولت را در چنین زمینه هایی حمایت بکنیم و خداوند به مسئولین ما توفیق مضاعف عنایت کند .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان امریکا برجام حجت الاسلام رمضانی پور دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    😮😮😮
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان