فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

برای رفع معضلات اجتماعی به همکاری مردم نیاز داریم

  • شناسه خبر: 132029
برای رفع معضلات اجتماعی به همکاری مردم نیاز داریم

سرهنگ نصرالله عباسی گفت :برای رفع معضلات اجتماعی شهرستان به همکاری و تعامل شما مردم نیاز داریم ،حاشیه نشینی به صورت خاموش شهر را فرا گرفته است محیط ،بستر اعمال مجرمانه است اگر محیط درست شود ناهنجاریها کنترل می شود .

خانه » اجتماعی » برای رفع معضلات اجتماعی به همکاری مردم نیاز داریم

به گزارش خانه خشتی  ؛ سرهنگ نصر الله عباسی فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان در همایش اصناف و پلیس به شور و هیجان حسینی در ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت :ایستگاه های صلواتی به دو دسته ایستگاه های  مزاحم و عاشورایی تقسیم می شوند باید مواظب باشیم ایستگاه های صلواتی، مزاحم مردم نشود و مردم با ایستگاه های مزاحم  مقابله کنند .

وی تصریح کرد : باید به علما و مجتهدین گوش کنیم و در عزاداریهای محرم از رهنموده های انها استفاده کنیم ،مسیرهای انحرافی باعث شده اند که ما بیشتر از ادیان دیگر مورد هجمه قرار بگیریم مذهب شیعه بیشتر از مذهب های دیگر مورد هجوم است .

سرهنگ عباسی بیان داشت :اگر مردم متدین رفسنجان با پلیس تعامل نداشتند در رفسنجان نمی توانستیم بر هزار افاغنه غیرمجاز اشراف امنیتی داشته باشیم ،نباید دچار انحراف بشویم امروز دشمن بر علیه ما نقشه دارد ،هر شیعه باید انقدر بصیر و اگاه باشد و امادگی لازم برای جوابگوی سوالات مغرضانه انان را  داشته باشد .

وی افزود :ما باید خود و بچه های خود را اموزش دهیم ،اصناف نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارد اگر شما مردم عزیز و فهیم رفسنجان در جریان اصناف نبودید تمام مغازه های عرضه قلیان بسته نمی شد همکاری شما مردم در جامعه تاثیر داشت .

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد :برای رفع معضلات اجتماعی شهرستان به همکاری و تعامل شما مردم نیاز داریم ،حاشیه نشینی به صورت خاموش شهر را فرا گرفته است محیط ،بستر اعمال مجرمانه است اگر محیط درست شود ناهنجاریها کنترل می شود  .

وی به بحث پیشگیری از جرم در شهرستان اشاره کرد و  تاکید داشت :وقتی جرمی و یک حادثه ای در جامعه اتفاق می افتد باید قبل از وقوع پیشگیری شود و بر روی جرم باید حساسیت داشته باشیم موتور متحرکه ما تشویق های شما مردم ازماست .

سرهنگ عباسی اذعان داشت :در دو سال گذشته  در بحث جرائم خشن ،در رفسنجان موردی نداشتیم ، سرقتهای عنف و درگیری مسلحانه در این شهرستان صفر است ،۸ باند سرقت فرا استانی درسال گذشته کشف گردید ،جرائم امسال نسبت به سال گذشته ده درصد کاهش یافته است .

وی با بیان اینکه وضعیت مناسب فعلی باید حفظ و در برخی مولفه ها ارتقا پیدا کنیم گفت :نیروی انتظامی با همکاری مردم توانسته است در استان شاخص باشد ،ستاد نیروی انتظامی با زیر بنای ۲ هزار متر توسط خیر در حال ساخت می باشد که قالب بر ۵ میلیارد هزینه دارد و همچنین سالن امفی تائتر با ۸۰۰ متر زیربنا و مدرن ترین میدان جنوب شرق و مهمانسرای این ستاد  توسط خیرین با هزینه کرد خودشان در حال ساخت می باشد .

عباسی با بیان اینکه ناوگان پلیس با خرید ۱۲ دستگاه ماشین جدید توسط خیرین به روز شده است افزود :شادابی و انگیزه در نیروها ایجاد شده است ،امید داریم با توفیق خداوند این راه را ادامه بدهیم و بتوانیم بیشتر از گذشته خدمتگزار مردم باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان