امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

نگاه نیروی انتظامی به شهرستان دلسوزانه است

  • شناسه خبر: 131658
نگاه نیروی انتظامی به شهرستان دلسوزانه است

حجت الاسلام رمضانی پور گفت : نگاه بلند نیروی انتظامی و همکاران نسبت به مردم و توجه به شهرستان عالی و دلسوزانه است این نشانه خدمت صادقانه است و بسیار ارزشمند است و هر چه صمیمی تر و جدی تر کار شود به نتیجه بهتر خواهیم رسید .

خانه » آخرین اخبار » نگاه نیروی انتظامی به شهرستان دلسوزانه است

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت :هفته نیروی انتظامی فرصتی برای نشان دادن توانمندیها برای کارامد و به روز کردن فعالیتهای ناجا می باشد .

وی تصریح کرد :همه در رکاب ولایت حرکت می کنند و خرسندیم که ولایت امر از نیروی انتظامی و نظامی راضی هستند ،این امر باعث تقویت نیروی های داخلی هم در بعد داخلی و هم در بعد جهانی شده است .

امام جمعه با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی قابل ستایش است افزود :در  شهرستان رفسنجان  با فرماندهی سرهنگ عباسی و همکاران ایشان کارهای بزرگی صورت گرفت که بی نظیر بوده است ،در دوران قبل به زیرساختها کمتر توجه شده بود که در این سالهای اخیر به این مهم توجه ویژه شده است .

رمضانی پور بیان داشت :از ظرفیت موجود به بهترین وجه ممکن استفاده شده است که نوعی مدیریت کارامد به شمار می اید ،در زیرساختها نگاه ایده ال و بلند مدت وجود دارد ،نگاه ویژه به زیرساختهای حمل و نقل قابل ستایش است زیرساختها هم از نظر کمیت و کیفیت مورد توجه قرار گرفته است .

وی افزود :نیروی انتظامی در وظیفه خاص خود حرکت می کند اما  صدها وظیفه بر دوش انهاست  ،هراتفاقی در شهر بیافتد یا هر نوع خواسته ، انتظار و توقعی که  از مردم سر می زند نگاهشان به نیروی انتظامی است .

امام جمعه با اشاره به اینکه نمود کارهای نیروی انتظامی بالای ۸۰ درصد رضایت مندی مردم را در بر دارد اذعان داشت :نگاه بلند نیروی انتظامی و همکاران نسبت به مردم و توجه به شهرستان عالی و دلسوزانه است این نشانه خدمت صادقانه است و بسیار ارزشمند است و هر چه صمیمی تر و جدی تر کار شود به نتیجه بهتر خواهیم رسید .

رمضانی پور با بیان اینکه همکاری مردم در کاهش اسیب های اجتماعی در شهرستان نقش دارد تاکید داشت :مشکلات اقتصادی ،بی توجهی والدین به فرزندان و کاهش سطح معیشیت مردم و فقر باعث بروز ناهنجاریها می شود .

وی ضمن اظهار خرسندی از مردم و همکاری انها خاطرنشان کرد :امید داریم مردم بیشتر با نیروی انتظامی تعامل داشته باشند ،مردم نیروی انتظامی را از خود بدانند و این ارگان را یاری نمایند تا رضایتمندی خدا و ولایت فقیه را داشته باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان