رئیس دادگستری رفسنجان مطرح کرد :

اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم تا به هدف مطلوب دست یابیم

  • شناسه خبر: 131606
اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم تا به هدف مطلوب دست یابیم

رئیس دادگستری رفسنجان گفت :راه رسیدن ارتقای شهرستان همدلی است ، اختلافات سیاسی باید در عمل کنار گذاشته شود و با همدلی و مجاهدت کارها را به پیش ببریم.

خانه » سیاسی » اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم تا به هدف مطلوب دست یابیم

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام پور محمدی رئیس دادگستری رفسنجان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در محل کلانتری ۱۳، به امار کاهش جرائم در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت :در زمینه اسیب های اجتماعی بخصوص در بحث طلاق رفسنجان در سال ۹۵ نسبت به سال قبلش ۱۰ درصد و در سال ۹۴ نسبت به سال قبلش ۴۰ درصد کاهش طلاق داشتیم .
وی تصریح کرد :کاهش امار طلاق و اسیب های اجتماعی در گرو همدلی و همکاری و تلاش همه مسئولین شهر صورت گرفته است ،علی رغم سلایق مختلف سیاسی مسئولین توانسته اند با همدیگر هماهنگ باشند و تلاش کنند و به این نتیجه مطلوب برسند ولی تا نتیجه ارمانی فاصله زیادی وجود دارد اما ما باید در مسیر درست قدم بگذاریم .
حجت الاسلام پور محمدی راه رسیدن به ارتقای شهرستان را همدلی دانست و تاکید داشت :اختلافات سیاسی باید در عمل کنار گذاشته شود و با همدلی و مجاهدت کارها را به پیش ببریم چراکه ما در هر مسئولیتی که هستیم کار جهادی انجام می دهیم.
وی در پایان از سرهنگ عباسی به پاس تلاشهای بی وقفه در نیروی انتظامی و همچنین از نیروی سپاه و بسیج که در اجرای طرح های برقراری امنیت شهرستان نقش مهمی داشتند قدردانی کرد .

برچسب ها:
اختلافات سیاسی رئیس دادگستری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان