فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

امنیت امروز کشور مرهون زحمات نیروی های انتظامی و نظامی در سایه رهبری است

  • شناسه خبر: 131605
امنیت امروز کشور مرهون زحمات نیروی های انتظامی و نظامی در سایه رهبری است

فرماندار رفسنجان گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی در میان دنیای آتش در امنیت به سر می برد به همت نیروهای نظامی و انتظامی و در راستای پیروی از فرمایشات رهبری است

خانه » اجتماعی » امنیت امروز کشور مرهون زحمات نیروی های انتظامی و نظامی در سایه رهبری است

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان در محل کلانتری ۱۳ ، به بحث امینت اشاره کرد و اظهار داشت :امینت در بحث های فرهنگی و توسعه اقتصادی نقش مهمی دارد و نیروی انتظامی در این راستا نقش کلیدی دارد.
وی تصریح کرد :لشکرکشیهای دهه اخیر امریکا به خاورمیانه در راستای ضربه زدن به ارتش های منطقه و از بین بردن منابع اقتصادی و ذخایر منطقه که می تواند پشتوانه عظیمی برای جوامع خودشان باشد در این راستا قرار می گیرد .
فرماندار افزود :جمعیت های انسانی سرنوشت سازی چون جوامع شیعه در منطقه خاورمیانه مورد هدف قرار می گیرند و دشمن میخواهد این جوامع را از دورن نا امن کنند تا بتواند برای دوره ۵۰ ساله بر منطقه خاورمیانه حکومت کنند .
اسکندری بیان داشت :امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه در میان دنیا اتش و خون توانسته است امنیت خودش را به همت سربازان نیروی انتظامی تحت لوای کل قوا حفظ کند با اگاهی و هوشیاری به این ترفندها بوده است ،امروز اگر گروه های تکفیری و داعش نتوانسته اند در درون جامعه ایران به کشور ضربه بزنند و مشکلات ان گریبانگیر خودشان شده است به همت نیروی انتظامی می باشد .
وی افزود :همه نیروی های امنیتی در راستای فرمایشات رهبری هستند ،امروز اگر دنیای استکبار همواره بهانه های واهی برای جمهوری اسلامی می گیرد و بعد از جنگ هشت ساله نتوانسته ضربه جدی به ایران بزند به واسطه غرش موشک هایی بوده است که فرزندان ملت توانستند از برکت هشت سال جنگ، بسازند و در مقابل دنیا بایستند امروز اگر امنیت در درون خانه و شهرهای ما در دنیا زبانزد همه است به خاطر این است که توانسته ایم اهداف دشمن را شناسایی کنیم .
فرماندار خاطرنشان کرد :امنیت در ایران در سایه تلاش همه مردم است اگر امروز عدالت در جامعه اصلاحات وجود دارد وامدار چشمهای بیدار نیروی های مسلح است ،اگر امروز ظلمی در جامعه اسلامی جرات جولان دادن نیست به واسطه حضور بیدار نیروی انتظامی می باشد .
وی اذعان داشت : جوامع انسانی همیشه ارزو داشتند جامعه ای همراه با صلح و ارامش داشته باشند ولی همواره تلاشهای انان با زیرپا گذاشتن قانون توسط برخی افراد نتوانسته اند به ارزوی خود برسند اما امروز ما به همت سردارانی چون سردار سلیمانی توانسته ایم هدیه الهی را برای جامعه به ارمغان اوریم .
فرماندار تاکید کرد :نیروی انتظامی ما نیاز واقعی همه جوامع دنیا بوده است انها نتوانسته اند انچه که شاید و باید است از نیروی انتظامی خود استفاده نمایند اما نیروی انتظامی ما با قانون مداری و مسئولیت پذیری توانسته است مامن و پناهگاه ملت خودش باشد همیشه بین وظیفه پلیس در مقابل مجرمان و قانون شکنان و دلگرمی پلیس در جوامع رابطه معکوسی بوده است در جامعه ما این دلگرمی به واسطه قانون مداری و مسئولیت پذیری ان است .
اسکندری به نقش مهم نیروی انتظامی در کاهش تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت :اگر حضور نیروی انتظامی در جاده ها نباشد امار معلولین ناشی از تصادفات افزایش می یابد خوشبختانه امروز با حضور پلیس خدمت بزرگی به جامعه شده است .
وی افزود :جمع اوری متدکیان و قلیان از جمله فعالیت های مهم فرماندار سابق و نیروی انتظامی می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد .

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امنیت علیار اسکندری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان