فرمانده انتظامی رفسنجان:

حضور اتباع بیگانه در رفسنجان تحت اشراف کامل امنیتی است

  • شناسه خبر: 131604
حضور اتباع بیگانه در رفسنجان تحت اشراف کامل امنیتی است

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: وجود اتباع بیگانه در رفسنجان قابل کنترل و تحت اشراف اطلاعاتی متولیان امنیت است و هیچ مشکلی نداریم.

خانه » اجتماعی » حضور اتباع بیگانه در رفسنجان تحت اشراف کامل امنیتی است

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا ظهر امروز در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال ۹۶ با عنوان پلیس برای امنیت و امنیت برای همه اظهار داشت: این شعار نه برای یک روز و یک هفته بلکه نقشه راهی برای ماموریت های یکساله ی پلیس است.

وی افزود: در هفته ناجا بر آنیم تا عملکرد پلیس را در مولفه های مختلف به اطلاع مردم برسانیم تا بدانند که پلیس خدوم چه خدماتی را انجام داده و می دهد.

عباسی با بیان اینکه پلیس رفسنجان تا کنون به موفقیت های چشمگیری و مثال زدنی دست یافته است خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست امسال ۹۲۱ فقره سرقت وقوع یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به وقوع ۱۲۰ هزار و ۲۰ فقره سرقت ، ۱۰ درصد کاهش سرقت را شاهد بودیم که ۶۷.۸ درصد سرقت ها کشف گردیده است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال به میزان ۲۸۱ کیلو و ۱۸۶ گرم مواد مخدر در شهرستان کشف شد که اکثر آن از خرده فروشان در داخل شهر بوده است و این نشان دهنده فعال بودن پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه امسال ۲۷ هزار و ۵۵۰ کیلو برنج قاچاق ضبط گردیده است تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به توقیف ۸ دستگاه موتور سیکلت قاچاق بیان داشت:ساماندهی و برخورد با موتور سیکلت های قاچاق در صدر توجه قرار گرفت و با برنامه ریزی مطلوب پلیس در این زمینه شاهد اقداماتی خوبی بودیم.

عباسی از انهدام ۸ باند سرقت ، ۲ باند قاچاق مواد مخدر و یک باند جعل اسناد در رفسنجان خبر داد و گفت: وقوع کلاهبرداری ۱۷ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته و ۷۳ درصد از کلاهبرداری صورت گرفته کشف گردیده است.

وی با اشاره به کاهش ۷ درصدی وقوع جرح در رفسنجان بیان داشت: تخلفات در فضای مجازی در ۷ ماهه نخست سال ۹۵ از ۴۲ فقره وقوع ۴۰ فقره کشف گردید و امسال نیز ۴۵ مورد وقوع تخلف در این زمینه صورت گرفته و ۴۶ مورد کشف تخلف انجام شده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: پلیس توانسته در بحث انتظام بخشی در سطح شهر کارهای خوبی انجام دهد و دیگر واحدهای شهر را ازجمله فرمانداری ، شهرداری، بهزیستی ، مرکز بهداشت و … را در بحث جمع آوری متکدیان از سطح شهر درگیر کرد و اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

عباسی با اشاره به جمع آوری ۳۵۰ مرکز عرضه قلیان از سطح شهر رفسنجان که بصورت مخفیانه مبادرت به عرضه داشتند تصریح کرد: پارکها و فضاهای عمومی از قلیان پاکسازی شده است .

وی به سرو سامان دادن به ایستگاههای صلواتی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: ایستگاههایی فعالیت می کنند که عاشورایی هستند و هیچ ضرری برای مردم ندارند و مورد حمایت ما نیز هستند اما ایستگاههای هم فعالیت می کنند که غیر عاشورایی و در واقع مزاحم هستند ایجا ترافیک و راه بندان می کنند که امسال بسیاری از انان سامان یافتند.

عباسی ادامه داد: این امر رضایتمندی را بالا برد و در سال آینده نیز با برنامه ریزی حساب شده ای کار پیش می رود تا هیچ ایستگاه صلواتی مزاحمت نداشته باشد.

فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین به کاهش وقوع سرقت پسته در ایام برداشت محصول پسته در رفسنجان اشاره کرد و گفت: استفاده از نگهبانان محلی برای باغات پسته در این کاهش سرقتها موثر بوده است.

وی در خصوص سامان دادن دوچرخه سواری بانوان در رفسنجان اظهار داشت: ما مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم اما در فضای مناسب خودشان و در جایی که آنان آسیب نبینند باید صورت گیرد تا از آسیب حفظ شوند.

فرمانده انتظامی رفسنجان در خصوص حضور افاغنه در این شهر نیز بیان داشت: وجود اتباع بیگانه در رفسنجان قابل کنترل و تحت اشراف اطلاعاتی متولیان امنیت است و هیچ مشکلی نداریم.

برچسب ها:
اتباع افاغنه فرمانده انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان