امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

مرگ بر ضد ولایت فقیه خطاب به کسانی است که در لباس خدمت خیانت می کنند

  • شناسه خبر: 131594
مرگ بر ضد ولایت فقیه خطاب به کسانی است که در لباس خدمت خیانت می کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: مرگ بر ضد ولایت فقیه خطاب به کسانی است که در لباس خدمت ، مسئولیت و خدمت خود را انجام نمی دهد.

خانه » آخرین اخبار » مرگ بر ضد ولایت فقیه خطاب به کسانی است که در لباس خدمت خیانت می کنند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین (ع) و گرامیداشت هفته ناجا  اظهار داشت :نیروی انتظامی برای برقرای امنیت همه توان خود را و ایثارگری را در حد اعلی از خود نشان داد و نمونه ان شهدای نیروی انتظامی هستند که برای اسایش ،امنیت و کاهش اسیب های اجتماعی در سالهای پس از دوران دفاع مقدس مبارزه کردند .

وی تصریح کرد :در راستای نیروی انتظامی که مورد رضایت ولی عصر مسلمین رهبر انقلاب است باید گفت اقتدار نیروی  انتظامی به این است که نسبت به مسائل اطراف بی تفاوت نباشیم ،بی تفاوتی باعث رشد فساد ، ظلم و کمرنگ شدن ارزشهای اسلامی خواهد شد .

امام جمعه با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر فقط نیروی انتظامی مسئول ان را برعهده ندارد افزود :همه مردم در راستای نظارت اجتماعی مسئول هستند ،اگر همه به وظیفه عمل می کردند ما شاهد معضلات اجتماعی نبودیم امروز معروف ،منکر می شود و منکر معروف می شود لذا باید در  زمنیه امر به معروف و نهی از منکر همه همکاری نمایند .

وی با بیان روایتی از حضرت رسول اکرم (ص) بیان داشت :کسانیکه بدبینی در جامعه ایجاد می کنند جزو اشرار هستند ،مرگ بر ضد ولایت فقیه خطاب به کسانی  هست که در لباس خدمت ،مسئولیت و خدمت خود را انجام نمی دهد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته بخشنامه هایی بر بخشودگی تسهیلات بانکها ارائه شده است اما کدام بانکها عمل می کنند ؟ایا مرگ بر ضد ولایت فقیه شامل بانکها نمی شود که اینهمه ربا را در جامعه رایج کرده اند و اینهمه خیانت و ظلم را بر جامعه روا داشته اند ؟

رمضانی پور افزود :کشورهایی که مظهر کفر دارند انها سود بانکی زیاد را نمی گیرند اما در جامعه ما برعکس است ،اینها معنای ضد ولایت فقیه و بدبینی برای مردم است .

وی اذعان داشت :ایا اعتقاد به ولایت فقیه در ظاهر باید باشد ؟ اگر در عمل باشد درست است ،لازم است اعتقاد به ولایت فقیه را در همه حالات داشته باشیم ،اقتدار بخشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وسیله نیروی اننتظامی خشونت به خرج دادن نیست بلکه اقتدار بخشی به ایمان ، اعتقاد و دانایی و و هوشمندی است اگر همه هوشمندانه عمل کنند اقتدار نظام بیشتر می شود .

امام جمعه به روایتی از امام صادق (ع) به حرمت و ارزش انسانی اشاره کرد و  گفت :هر کس به برادر مسلمان خودش فحاشی کند دشنام بدهد خداوند برکت را از روزی او بر می دارد ،خداوند او را به خودش واگذار می کند و زندگیش را برایش تباه می سازد .

وی افزود :در همه دنیا جمهوری اسلامی دارای اعتبار و ابرو است و این اعتبار جز به رهبری حکیم انقلاب و خون شهدا به وجود نیامده است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سبحانی

    به خدا این روایتش درسته از امام صادق (ع) که فرموده :هر کس به برادر مسلمان خودش فحاشی کند دشنام بدهد خداوند برکت را از روزی او بر می دارد ،خداوند او را به خودش واگذار می کند و زندگیش را برایش تباه می سازد . پدر شوهرم سرمایه دار بود خیلی بد اخلاق بود همیشه فحش زشت به زن و عروسهایش میداد . آخری به نون شب محتاج بود تا مرد

    حسن ابادی

    خوشم می آید که نترسی حرف دلت را میزنی الهی همیشه پاینده باشی . افتخار میکنم که پدر بزرگوارت جوانیش را در روستای ما روستای حسن اباد صادق الائمه گذراند. ما حسن ابادیها به شما افتخار میکنیم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان