مدیر عامل صنایع ملی مس ایران در گفت و گو با خانه خشتی :

راه اندازی کوره فلش مس سرچشمه تا پایان آبان ماه / عزل من شایعه است

  • شناسه خبر: 131328
راه اندازی کوره فلش مس سرچشمه تا پایان آبان ماه / عزل من شایعه است

احمد مرادعلیزاده گفت: عملیات راه اندازی مجدد کوره فلش کارخانه ذوب مس سرچشمه شبانه روزی در حال پیگیری است و سعی داریم تا پایان آبان ماه راه اندازی شود.

خانه » اقتصادی » راه اندازی کوره فلش مس سرچشمه تا پایان آبان ماه / عزل من شایعه است

احمد مراد علیزاده در گفت و گو با پایگاه خبری خانه خشتی راجع به حادثه کوره فلش کارخانه ذوب مس سرچشمه که در ۱۷ شهریورماه امسال رخ داد بیان داشت: این کوره با تلاش شبانه روزی در حال اماده سازی است و بنا بر وعده ای که داده شده بود بنا داریم تا پایان آبان ماه مجدد راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: عدم فعالیت این بخش اثری بر در آمد شرکت ندارد و از آنجایی که در تعهد پیمانکار بوده است لذا هزینه و باری بر دوش شرکت نخواهد داشت.

مراد علیزاده با بیان اینکه خلل در کوره فلش کارخانه ذوب مس سرچشمه در تامین کاتد مورد نیاز موثر است تصریح کرد: طی دو ماه اخیر این کمبود نیاز با واردات جبران شده است .

وی افزود: تولید اصلی شرکت بر مبنای مس محتوای از معدن است که برای شرکت درآمد زاست ومهمترین کارکرد آن نیز مربوط به بخش تغلیظ است.

مدیر عامل صنایع مس ایران در بخش دیگری از این گفت و گو خود راجع به جذب نیرو در مجموعه مس بیان داشت: اگر نیاز به نیرو باشد حتما از طریق روزنامه های رسمی و سایتهای مجموعه اعلام خواهد شد.

مراد علیزاده در خصوص عزلش از منصب مدیریت صنایع ملی مس نیز اظهار داشت: این موارد شایعات بازار است و از سوی کسانی که علاقمند به حضور بنده یا مخالف آن هستند مطرح می شود، هنوز هیچ تصمیمی در سطح وزارت خانه و شرکت در این زمینه اتخاذ نشده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان