تساوی مس در روز حضور بی سابقه بازیکنان رفسنجانی و مصدومین پر شمار

  • شناسه خبر: 130451
تساوی مس در روز حضور بی سابقه بازیکنان رفسنجانی و مصدومین پر شمار

تیم فوتبال مس رفسنجان با ترکیب کاملا جوان شده و با حضور پنج بازیکن رفسنجانی در ترکیب ابتدایی خود و در روزی که پنج بازیکن کلیدی خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت مقابل مهمان خود شهرداری تبریز به تساوی بدون گل دست یافت.

خانه » آخرین اخبار » تساوی مس در روز حضور بی سابقه بازیکنان رفسنجانی و مصدومین پر شمار

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان تیم فوتبال مس رفسنجان که در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاههای کشور، از ساعت ۱۵:۱۵ عصر روز گذشته در ورزشگاه شهدای مس میزبان شهرداری تبریز بود در نهایت در پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل مقابل حریف تبریزی خود رضایت داد و با کسب یک امتیاز این دیدار هفت امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.
در این بازی که به قضاوت میثم پورکریمان برگزار ‌شد، علی سامره تیم خود را با ترکیب سعید ابراهیم پور، نادر فتح اللهی، محسن ورزکار، سیدکاظم حیات منش، عباس کاظمیان، علی اکبر حیدرنیا، امیرحسین پورامینایی، امیر خدامرادی، محمدحسین کریم زاده، سجاد حیدری و حمید غلامی به میدان فرستاد.
در نیمه اول بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد و عدم حضور بازیکنان کلیدی مس در این دیدار کاملا مشهود به نظر می رسید.در این نیمه سجاد حیدری در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف فرصت طلایی گلزنی را برای سفید و نارنجی پوشان رفسنجانی از دست داد. جدی ترین فرصت گلزنی برای شهرداری نیز در این نیمه لرزش تیرک دروازه مسی ها توسط علی نظری بازیکن شهرداری بود.
با شروع نیمه دوم رفسنجانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و باز هم در درون محوطه جریمه حریف فرصت های نصف و نیمه گلزنی داشتند که توسط سجاد حیدری و محمدحسین کریم زاده از دست رفت. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ علیرضا میرزاحسینی به جای سجاد حیدری مصدوم شده وارد زمین بازی شد.دیگر تعویضی مسی ها در دقیقه ۵۹ انجام گرفت و علی مرزبان یکی از مهره های کلیدی مس که به دلیل مصدومیت شرایط نود دقیقه حضور در میدان را نداشت به جای امیر خدامرای به زمین بازی رفت و با ورود این بازیکن شاگردان سامره توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما فرصت گلزنی بر روی دروازه مهمان سراسر تدافعی خود ایجاد نکردند.
در دقیقه ۷۲ این دیدار علی محمدی هافبک قرمزپوشان تبریزی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیم مهمان دقایق باقی مانده را ده نفره ادامه دهد.
در اواخر این دیدار دروازه بان شهرداری ضربه نادر فتح اللهی مدافع پیشتاخته رفسنجانی ها را مهار کرد و در همین دقایق نیز دو بار توپ به دست مدافعین شهرداری تبریز برخورد کرد که در یک مورد کاملا پنالتی واضح و روشن بود که از چشم داور مسابقه دور ماند تا مسی ها باز هم در خانه قربانی اشتباهات داوری شوند.
سرانجام تعویض سوم مسی ها در دقیقه ۸۵ شکل گرفت و ابوالفضل پورموسوی مهاجم جوان مس به جای محمدحسین کریم زاده به میدان مسابقه رفت و در نهایت حضور این بازیکن نیز در روند نتیجه تاثیر گذار نبود تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات برای دو تیم به پایان برسد.
با این تساوی رفسنجانی ها به روند شکست ناپذیری و عدم گل خورده متوالی خود در سه دیدار ادامه دادند و و باید در هفته هفتم این رقابت ها چهارشنبه دوازدهم مهر ماه در بندرانزلی به مصاف ملوان این شهر بروند.
از جمله حواشی این دیدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– به مناسبت ماه محرم حال و هوای ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بوی محرم به خود گرفته بود و باشگاه مس رفسنجان برنامه های ویژه ای به این مناسبت در ابتدای این دیدار و در طول مسابقه برگزار کرد.
– در این دیدار برای اولین بار در تاریخ حضور مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور پنج بازیکن رفسنجانی از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفتند.
– امیرحسین پورامینایی بازیکن جوان رفسنجانی اولین حضور خود در ترکیب مس رفسنجان در رقابت های لیگ دسته اول را در این دیدار تجربه کرد.
– بازیکنان شهرداری تبریز در این دیدار بارها خود را نقش بر زمین کردند تا با این کار به اتلاف وقت بپردازند و این رفتار آنها با عکس العمل تماشاگران رفسنجانی مواجه شد.
– حدود دو هزار تماشاگر رفسنجانی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
– مسی ها در این دیدار پنج بازیکن کلیدی خود به نام های بهرام رشیدفرخی، علی مرزبان، حامد محمودی، امیرحسین موسی زاده و نیما علیپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند که از این جمع تنها علی مرزبان بر روی نیمکت حضور داشت که در ادامه در دقیقه ۵۹ به میدان مسابقه رفت.
– داور چهارم این دیدار ساعتی قبل از شروع مسابقه با داور دیدار مس کرمان و برق جدید شیراز جا به جا شد که این نیز در نوع خود جالب توجه بود.
– سایر نیمکت نشینان مس در این دیدار مهرداد لشنی، نیما دلاوری، امیرحسین کشاورزی، حسین رسولی و محمدرضا کامران زاده بودند که با توجه به این می توان گفت در لیست ۱۹ نفره مسی ها برای این دیدار ۹ بازیکن رفسنجانی حضور داشتند.
– این دیدار به طور زنده و مستقیم از شبکه استانی مرکز کرمان پخش گردید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان