مصدومان بلای جان سامره و مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 130286
مصدومان بلای جان سامره و مس رفسنجان

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال مس رفسنجان فردا و در هفته ششم این رقابت ها در حالی به مصاف شهرداری تبریز می رود که تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

خانه » ورزشی » مصدومان بلای جان سامره و مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی و به نقل از دی اسپورت، تیم فوتبال مس رفسنجان تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست و کسب شش امتیاز در رتبه دهم جدول هجده تیمی لیگ قرار گرفته است.
بدون تردید این عملکرد برای تیمی که در فصل جاری رنگ و روی جوانتری به خود گرفته است و نسبت به فصول گذشته از نفرات بومی بیشتری در ترکیب خود بهره می برد و نیز با توجه به مصدومین متعدد از ابتدای فصل جاری تا کنون فراتر از حد انتظار می باشد.
رفسنجانی ها فردا و از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهدای مس در حالی به مصاف حریف تبریزی خود می روند که با مصدومیت تعدادی از نفرات کلیدی خود کار سختی در مقابل حریف تبریزی خود خواهند داشت. از جمله شاخص ترین مصدومین مس رفسنجان می توان به نفرات شاخص زیر اشاره کرد:

بهرام رشیدفرخی
مهاجم سابق مس رفسنجان در ابتدای فصل جاری و با سر و صدای فراوان از فولاد خوزستان لیگ برتری جدا و به مس رفسنجان پیوست و پیش از شروع مسابقات لیگ دسته اول و در حین تمرین دچار مصدومیت شد و چهار دیدار ابتدایی تیمش در مقابل خونه به خونه بابل، آلومینیوم اراک، فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر را از دست داد و در نیمه دوم دیدار مقابل گل گهر سیرجان و پس از تنها ده دقیقه حضور در میدان دوباره مصدوم شد و به احتمال زیاد در دو دیدار آتی رفسنجانی ها نیز حضور نخواهد داشت.

نیما علیپور
دروازه بانی که فصل گذشته به مس رفسنجان پیوست و در اواخر فصل گذشته دچار مصدومیت شد و با پشت سر گذاشتن عمل جراحی این روزها دوران پس از مصدومیت را پشت سر می گذارد و در هیچ یک از پنج دیدار ابتدایی مسی ها در این فصل حضور نداشته است و تیم سامره عملا با یک دروازه بان آماده در رقابت ها حضور دارد.
سیدکاظم حیات منش
مدافع مرودشتی مس رفسنجان که در فصول گذشته نیز سابقه حضور در جمع نارنجی پوشان رو در کارنامه دارد در دیدار هفته سوم تیمش در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز دچار مصدومیت شد و بازی حساس تیمش مقابل شهرداری ماهشهر را در خانه از دست داد تا سامره جوان بالاجبار از حسین رسولی در پست دفاع چپ در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر استفاده کند.

امیرحسین موسی زاده
هافبک شمالی نارنجی پوشان که فصل گذشته از جمله بازیکنان خوب این تیم محسوب می شد یک روز قبل از دیدار حساس مقابل گل گهر در سیرجان دچار مصدومیت شد و بازی حساس تیمش در مقابل گل گهر را از دست داد و شنیده ها حکایت از آن دارد که وی نیز تا یک هفته دیگر قادر به همراهی مسی ها نخواهد بود و بنابراین او نیز دیدار حساس مقابل شهرداری تبریز را از دست داده است.

علی مرزبان
هافبک آماده این روزهای رفسنجانی ها که فصل گذشته نیز از ارکان اصلی درخشش گل گهر سیرجان محسوب می شد در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز دچار مصدومیت شد اما با تلاش پزشکان مس به دیدار حساس مقابل شهرداری ماهشهر در هفته چهارم رسید، مرزبان اما با تشدید مصدومیتش دیدار مقابل گل گهر سیرجان را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم و برای دقایقی به میدان آمد، به نظر می رسد مصدومیت مرزبان نیز جدی است و حضور او نیز در دیدار مقابل شهرداری تبریز در هفته پنجم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

حامد محمودی
مدافع مستحکم رفسنجانی ها دیگر مصدوم این تیم می باشد، محمودی پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان در تمرینات دچار مصدومیت شد و به نظر می رسد وی نیز حداقل یک هفته از جمع نارنجی پوشان دور باشد.
با همه این تفاسیر می توان گفت سامره جوان فصل را آن طور که باب میلش بوده است آغاز نکرده است و خیل عظیم مصدومین تیمش این روزها بلای جان او و مس رفسنجان شده است.

با این حال او نشان داده است به خوبی نحوه استفاده از بازیکنان جوان و کم نام و نشان را بلد است و استفاده از بازیکنان جوان رفسنجانی همچون محمدحسین کریم زاده، علی اکبر حیدرنیا و سجاد حیدری در ترکیب ثابت مسی ها در دیدارهای گذشته گواه این ادعا است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان