کشف ۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 130276
کشف ۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی “رفسنجان” از کشف ۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » کشف ۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” در این خصوص اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی اقدام به خریدوفروش و توزیع کالای قاچاق ازجمله سیگار در سطح شهر می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی فرد موردنظر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی اقدام به توقیف خودرو وی و در بازرسی از خودرو تعداد ۶۶ هزار نخ انواع سیگار قاچاق، با مارک‌های، مدرن، موند، اسی و ۲۹۰ بسته انواع تنباکو، ۳۰ بسته توتون و ۲۴ قوطی نوشابه قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ عباسی ارزش تقریبی کالاهای کشف‌شده را ۵۸ میلیون ریال عنوان و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و اقلام قاچاق کشف‌شده به اداره تملیکی استان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز ازجمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها:
سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان کشف سیگار قاچاق در رفنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان