فرماندار سابق رفسنجان:

نباید منافع حزبی و شخصی بر منافع مردم ترجیح داده شود / تعامل و همدلی برایم تبعاتی داشت

  • شناسه خبر: 130207
نباید منافع حزبی و شخصی بر منافع مردم ترجیح داده شود / تعامل و همدلی برایم تبعاتی داشت

فرماندار سابق رفسنجان گفت: اختلاف سلیقه ها نباید موجب خودزنی شود و نباید منافع حزبی و شخصی بر منافع مردم ترجیح داده شود.

خانه » سیاسی » نباید منافع حزبی و شخصی بر منافع مردم ترجیح داده شود / تعامل و همدلی برایم تبعاتی داشت

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در مراسم تودیع خود از فرمانداری رفسنجان ضمن قدردانی از ابراز لطف مسئولین و شخصیتهای شهرستان رفسنجان و حضور در مراسم تودیع وی اظهار داشت: بنده برای این حضور بسیار شرمنده شدم و محبت و لطف شما برای همیشه در قلب و جان من خواهند ماند و این بزرگواری ماندگار است.

وی ادامه داد: بنده در ۲۳ فروردین ۹۳ توفیق خدمت در فرمانداری رفسنجان را پیدا کردم و تا به امروز پای آن عهدی که در آغاز بستم ایستادم در رفسنجان با ظرفیت های بزرگ گروهها فعالان اقتصادی و سیاسی نیازمند این است که آرامشی برای توسعه و خدمت به مردم فراهم شود.

ملانوری گفت: با اختلاف نفاق و دورویی نمی توانیم کار را پیش ببریم ظرفیتها حیف است که با اختلاف از بین برود ، بنده بر خود لازم دانستم که تعامل و مشی اعتدال رعایت کنم با همه مسئولان و احزاب و گروهها فضای کار و فعالیت ایجاد شود فضایی که بشود که از ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: من نماینده دولت بودم و باید برای اجرای سیاست ها دولت تلاش میکردم و نیازمند بودیم با برنامه ای از همه توانمندی ها استفاده کنم هرچند موفقیت ها حاصل تلاش همه دستگاههای شهرستان است.

فرماندار سابق رفسنجان در ادامه به سابقه فعالیت سه و نیم ساله خود در رفسنجان اشاره کرد و گفت: طرح جمع آوری ساماندهی متکدیان و معتادین در سطح شهر در حال اجراست و نباید رها کرد چرا که به اول راه برمیگرد در این طرح ۳۴۰ نفر جمع اوری شدند که ۹۸ درصد معتاد مواد مخدر و همه اینها ساماندهی شدند.

وی افزود: رفسنجان به عنوان شهر بدون عرضه قلیان دست یافت که این کار با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری و دیگر سازمان ها صورت گرفت و تا نیمه مهرماه تمام واحدهای عرضه با همکاری خودشان جمع آوری می شوند.

ملانوری خاطر نشن کرد: دراین سالها توجه به احیای موقوفات رفسنجان شد، رفسنجان بیشتر موقوفات را در کشور دارد که نشان از دور اندیشی و بزرگواری مردم است خیلی از اینها به خاطر سو مدیریت از بین می رود در حوزه موقوفات هلال احمر نیز کارهای بزرگی انجام شد.

وی بیان داشت: در سیاست تلاش کردیم عقلانیت و سلامت را در فعالیتهای سیاسی و انتخابات شکل گیرد در قالب تدبیر و عقلانیت سیاست های خوب برای مردم ایجاد و اجرا شوددر انتخابات برگزار شده بر اساس رعایت قانون و اصل بیطرفی عمل کردیم و شاهد مشارکت حداکثری مردم بودیم.

ملانوری به اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت ، بهداشت ، زیر ساختهای آب برق گاز ،توسعه اماکن تفریحی، توسعه شبکه برق اشاره کرد و گفت: اولین وقف امنیت در رفسنجان انجام شد و در حوزه اقتصادی بیش از ۵ هزار میلیارد تومان تفاهم سرمایه گذاری امضا شد که ۱۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی شدند .

وی به اجرای طرح احیاگران آبادی اشاره کرد و گفت: در این طرح که زاییده همایش رفسنجان، تدبیر و تلاش و توسعه است تاکنون ۱۶۶ طرح اعلام امادگی مردند و در مرحله اجرا هستند.

 

ملانوری با بیان اینکه منطقه ویزه اقتصادی رفسنجان قطب سرمایه گذاری در کشور شده است تصریح کرد:با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی کارهای بزرگی در منطقه شده و ۱۰ واحد اقتصادی دیگر در حال راه اندازی هستند .

فرماندار سابق رفسنجان گفت:تمام فعالیتهایم را مرهون همدلی و اتحاد می دانم با اختلاف کاری پیش نخواهد رفت .

وی تصریح کرد :جایی که اختلاف است بدانید شیطان انجا حضور دارد و جایکه وحدت و همراهی وجود داشته باشد نور خداوند در انجا ساکن است

فرماندار سابق از لطف و رحمت خداوند در دوارن خدمت خود صحبت به میان اورد و گفت : اگر بخواهید تعامل و همدلی کنید مطمئنا تبعاتی به همراه خواهد داشت و اذیت و آزارهایی وجود داشته باشد ولی هیچ چیز بدون وحدت شکل نخواهد گرفت ،هیچکس نمی گوید اصلاح طلبها مواضع خودشان را کنار بزنند ،هیچکس نمی گوید اصولگرایان دنبال منافع و خط مشی های خودشان نباشند .

وی افزود :فعالان سیاسی اگر نباشند حرکتهای جدی برای تحرک اجتماع و مردم شکل نمی گیرد اما این سلایق  و اختلافات سیاسی نباید باعث خودزنی شود، نباید باعث شود که ما سرمایه های خود را از بین ببریم .

ملانوری بیان داشت :بنده به عنوان نماینده تدبیر و امید باید خط و مشی این دولت را اجرایی می کردم و فکر می کنم تلاش خود را در این زمینه کرده ام من باید فعالان سیاسی را در حوزه های مختلف به اندازه ای تحویل می گرفتم که  برایشان زمینه سازی برای اجرای فعالیتها در شهرستان وجود داشته باشد .

ملانوری بیان داشت: سیاسی بازی معنا ندارد اول به فکر رفسنجان و رفسنجانی ها باشید نام رفسنجان و بعد به فکر منافع گروهی و حزبی، حزبی موفق است که برنامه هایش برای منطقه کارارتر باشد، همه بچه های کشوریم هرکس دیگری را تخریب کند در حال خود زنی است و پایه های کشور را از بین می برد.

فرماندار سابق رفسنجان در بخشی از سخنانش به همکاری رسانه های در مدت فعالیتش اشاره کرد و ضمن قدردانی از حضور فعال آنان بیان داشت: جا دارد بیشتر از ظرفیت رسانه ها در شهر استفاده کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان