نماینده رفسنجان در مراسم تودیع فرماندار عنوان کرد:

اینگونه عزل و نصب قابل قبول نیست / مردم به دخالت برخی گروه ها شک می کنند

  • شناسه خبر: 130200
اینگونه عزل و نصب قابل قبول نیست / مردم به دخالت برخی گروه ها شک می کنند

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه عزل و نصب ها قابل قبول نیست، در این باره با استاندار محترم صحبت کردیم و عنوان کردم که شما به من تعهد دادید که دیگر عزل و نصبی نباشد.

خانه » سیاسی » اینگونه عزل و نصب قابل قبول نیست / مردم به دخالت برخی گروه ها شک می کنند

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با اشاره به عملکرد حمید ملانوری فرماندار سابق این شهر اظهار داشت: ایشان سابقه خدمتی در انار و بهرمان دارم و از دوستان نزدیک بنده هستند و موفقیت های کسب شده برای شهرستان نمایانگر عملکرد خوب ایشان است.

وی افزود: با توجه به مدتی که در رفسنجان بودند در بسیاری از زمینه ها جزو بهترین ها بودیم ودر عملکرد ایشان مشخص است.

انارکی محمدی بیان داشت: هرکس از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند راحت تر است و تکلیفی برداشته می شود ایشان ارتقا یافتند و تکلیف مضاعف بر دوش ایشان گذاشته شد.

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه نوکری مردم غیر اینکه هم افزا و همدل باشیم امکان پذیر نیست تصریح کرد: از محل تفرقه و جدایی ضربه می بینیم و قطعا برخی فرصت طلب ها از این موقعیت ها استفاده می کنند و باعث اختلاف بین مسئولین می شود؛ در رفسنجان انسجام خوبی را داریم و خواهیم داشت.

وی در ادامه به عزل ملانوری از سمت فرمانداری رفسنجان اشاره کرد و گفت: اینگونه عزل و نصب ها قابل قبول نیست، در این باره با استاندار محترم صحبت کردیم و عنوان کردم که شما به من تعهد دادید که دیگر عزل و نصبی نباشد.

انارکی محمدی ادامه داد: خوب این اتفاق افتاد و بعضا به گردن دیگری انداختند ؛استانداری یکی از دستگاههای هماهنگ با مجمع نمایندگان است و تا الان مشکلی نداشتیم ؛ منظور این است یک چنین عزلی اتفاق می افتد همه شک می کند به دخالت برخی گروه ها یا اینکه استاندار گوش به حرفی کسی می کند که از سوابق استاندار محترم به دور است.

وی تصریح کرد: استاندار محترم صلاح دانستند که این تغییر ایجاد شود و ما وظیمان این است که به مردم خدمت کنیم .

انارکی محمدی بیان داشت: آقای ملانوری توانمند با روابط عمومی قوی ،دارای دید باز در سیاست و در اقتصاد کارنامه مشخص و موفقی دارند، ایشان در منصب مدیر کل سیاسی استان بایستی۲۳ شهرستان با او هماهنگ شوند، ۷۱ شهر دهیاران و بخشداران سراسر استان و هماهنگی با نمایندگان مسئولیت بسیار سنگینی که بر دوش وی گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: استاندار اصرار بر این قضیه دارد و استانداری با این توانمندی قطعا بهتر می داند.

انارکی محمدی با بیان اینکه اصرار بر این داریم که فردی که می آید بومی باشد گفت: استاندار حرفی ندارند گفتند از وزرات فردی را معرفی کنید بگذاریم برای بحث فرمانداری رفسنجان اما ما نتوانستیم، از بیرون هم نمی توانیم کسی را بیاوریم وارد وزارت کشور به دلیل محدودیت ها کنیم .

وی در ادامه به سابقه مدیریتی علیار اسکندری فرماندار جدید رفسنجان اشاره کرد و گفت: ایشان از مدیران قوی استان بودند و در حوزه های مختلف کار کردند استاندار بیشتر دلش به حال شهرستان می سوزد و ایشان را معرفی کردند.

 

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی تودیع فرماندار رفسنجان تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان حمید ملانوری عزل و نصب علیار اسکندری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان