امام جمعه رفسنجان:

ملانوری خودش را وقف رفسنجان کرد / نظر استاندار برایمان ارزشمند است

  • شناسه خبر: 130199
ملانوری خودش را وقف رفسنجان کرد / نظر استاندار برایمان ارزشمند است

امام جمعه رفسنجان گفت: آقای ملانوری هم خودشان و هم خانواده خودشان وقف خدمت کردند تلاش بی شائبه همراه با فداکاری با ایجاد روحیه تعامل و همدلی و ایجاد تعادل در جامعه کارهای زیر ساختی خوبی را آغاز کردند.

خانه » اجتماعی » ملانوری خودش را وقف رفسنجان کرد / نظر استاندار برایمان ارزشمند است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان که عصر امروز در فرماندار برگزار شد با عرض تسلیت ایام سوگواری ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: علیرغم میل باطنی دلمان نمی خواست مراسم تودیع داشته باشیم.

وی افزود: اعمال صالح افراد ایمان مردم را قوی و باورها را تقویت می کند ، با اعمال صالح اسلام یاری می شود عمل صالح می تواند خوشبختی و سعادت را به همراه بیاورد رضایتمندی ها را بالا ببرد و معنا ببخشد و خدمت را مقدس کند برای نظامی جمهوری اسلامی ایران.

رمضانی پور با اشاره به تودیع حمید ملانوری فرماندار رفسنجان بیان داشت: با ایشان از دیرباز آشنایی داشتیم و از نزدیک شاهد خدمات و تلاش های ایشان در مدت سه و نیم سال بودیم و ایشان یک خدمتگزار فرهیخته، پرتلاش و بدون تکلف و به معنای حقیقی یک خادم بودند.

وی ادامه داد: ایشان هم خودشان و هم خانواده خودشان وقف خدمت کردند تلاش بی شائبه همراه با فداکاری با ایجاد روحیه تعامل و همدلی و ایجاد تعادل در جامعه کارهای زیر ساختی خوبی را آغاز کردند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: جذب سرمایه گذار بالای چهار هزار تفاهم نامه کار آسانی نیست در شهرستان رفسنجان که اخلاق و درایت ایشان می توانست به این موفقیت دست یابد، جذب این میزان سرمایه گذار از اعجاز های مدیریتی در این دوره است.

وی افزود: ایشان در عرصه های دیگر اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی تمام درایت خود را بکار بستند ، تعامل با مدیران داشتند و کمترین عزل و نصب ها در این سه و نیم سال گذشته داشتیم که مربوط به درایت و هوشمندی یک مدیر است.

رمضانی پور گفت: آقای ملانوری انقلابی و جهادی وار عمل کردند و بیش از دو برابر وظیفه کار می کردند و همسر مکرم ایشان دوشادوش و همسنگر مرد بزرگ کار کردند به میدان دادند که ایشان بتواند برای مردم زحمت بکشند.

وی با بیان اینکه مردم رفسنجان از عملکرد فرماندارشان راضی هستند تصریح کرد: هرچند انتظار داشتیم که استاندار محترم اجازه دهند که میوه های درختان کاشته شده توسط آقای ملانوری به بار نشینند اما مصلحت این بود و نظر استاندار برایمان ارزشمند است.

رمضانی پور گفت: استاندار که روحیه جهادی دارند و نمی خواستیم از ابزارهایی که منفعت شهرستان و حتی شخص فرماندار نبود اعمال فشار کنیم که ایشان بمانند، اما در ادامه ما حمایت و همکاری استاندار و معاومین را می خواهیم.

امام جمعه رفسنجان به انتصاب علیار اسکندری نسب به عنوان فرماندار جدید رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: قطعا ایشان با مطالعه ای گذرا ظرف چند روز خواهند یافت که صدها خدمت در این شهر روی داده است در منطقه ویژه اقتصادی شهرک های صنعتی ، می خوهیم که این طرح ها ادامه یابد برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد اشتغال.

وی افزود: تعامل مدیران شهرستان در ستاد مثلث اقتصادی بسیار خوب بوده است که واقعا کار میکردند همین راه ادامه یابد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: صنعتگران انتظار دارند که چرخ اقتصادی نه اینکه متوقف نشود بلکه بیشتر جریان یابد افزایش سرمایه همراه داشته باشد و این خواسته به حق مردم صنعتگران کارگران است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان