زنگ مهر و مقاومت و امر به معروف در رفسنجان نواخته شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 130164
زنگ مهر و مقاومت و امر به معروف در رفسنجان نواخته شد / تصاویر

آیین به صدا در آمدن زنگ مهر ، مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز با حضور مسئولین رفسنجان در مدرسه معارف اسلامی برگزار شد.

خانه » اسلاید شو » زنگ مهر و مقاومت و امر به معروف در رفسنجان نواخته شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، در اولین روز از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی این ایام با هفته دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر آیین نواخته شدن زنگ مهر ، مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه دخترانه معارف اسلامی (هدی) رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه ، ملانوری فرماندار، انارکی محمدی نماینده و حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان و خانم مرادی معاون پرورشی ادراه کل اموزش و پرورش استان در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره آموزش و پرورش، جانشین فرمانده سپاه و سرپرست شهرداری رفسنجان از دیگر میهمانان این مراسم بودند.

سید کاظم حسینی پور در آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: معلم ، مدرسه و دانش اموز سه وازه مقدس در هر فرهنگی هستند و اگر ز دستبرد انسان های مادی گرا و تگ نظر در امان بمانند جامعه را به سمت خوشبختی سوق خواهند داد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان با عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با بیان اینکه در امر تعلیم و تربیت و رشد در جامعه وظایفی وجود دارد اظهار داشت: مسئولین امر آموزش و پرورش نسبت به این امر کوشا هستند تا امر رشد محقق شود و وظیف دیگر بر دوش والدین است که همسو با مدرسه بستر رشد فرزندان خود را مهیا سازند.

رمضانی پور نقش سوم را برای معلمین برشمرد و گفت: اگر معلمین غیر از تدری و تعلیم شایسته و توجه به دانش آموزان به طور ویژه نباید دغدغه دیگری داشته باشند؛ بحث تعلیم را نباید را شوخی گرفت باید تمام توان و نیرو را برای دانش آموزان گذاشت.

وی نقش چهارم را برای دانش اموزان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان با جدیت به مدرسه بپردازند و تمام توان خود را بکار گیرند.

ملانوری فرماندار رفسنجان که آخرین روز کاری خود را در این سمت می گذراند نیز در این مراسم حضور یافت و بیان داشت: خوشحالم که رفتن بنده همزمان با مناسبتهای خوب است و به این بهانه قدردانی ی کنم از همه کسانی که در راستای توسعه آموزش و پرورش در شهر از خیرین تا مربیان و معلمین کمک کردند.

حجت الاسلام هاشمیان نیز عقل را وجه تمایز انسان با سایر موجودات عنوان کرد و بیان داشت: درس خواندن خوب است اما فکر کردن انسان را رشد می دهد ؛ خوب است دانش اموزان ساعاتی را در مطالبی که می شنوند و می بینند فکر کنند.

در آیین پیام تبریک مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان توسط خانم مرادی معاون پرورشی این اداره قرائت شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان