نظر امام جمعه در باره عدم حضور آقای هاشمی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13014
نظر امام جمعه در باره عدم حضور آقای هاشمی در رفسنجان

آیت ا… هاشمی رفسنجانی قصد حضور در مراسم آیت ا… هاشمیان را داشتند، اما به دلیل نامناسب بودن شرایط، حضور نیافتند. حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی در رابطه با عدم حضور آیت ا… هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان، اظهار داشت: ایشان قصد سفر در مراسم برای […]

خانه » آخرین اخبار » نظر امام جمعه در باره عدم حضور آقای هاشمی در رفسنجان

آیت ا… هاشمی رفسنجانی قصد حضور در مراسم آیت ا… هاشمیان را داشتند، اما به دلیل نامناسب بودن شرایط، حضور نیافتند.
حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی در رابطه با عدم حضور آیت ا… هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان، اظهار داشت: ایشان قصد سفر در مراسم برای عرض تسلیت را داشتند، اما به دلیل شرایط نامناسب، حضور نیافتند.
امام جمعه رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگار خانه خشتی در رابطه با چرایی پیامک های ارسالی و دلخوری مردم به دلیل ارتباط ایشان با فتنه ۸۸، افزود: در یک جامعه نظریات و سلیقه های مختلفی وجود دارد و به عقیده من همه باید مواظب عملکرد و سیاست ها و دیدگاه هایشان باشند.
حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: هر چه دیدگاه ها به رهبری نزدیک باشد، از محبوبیت بیشتری بر مردم برخوردارند؛ همان طور که در زمان ائمه علیهما السلام، گروه ها و قشرهای نزدیک به امامان معصوم از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و دوری از آن ها تنفر بیشتری ایجاد می کرد.
حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت: مسئولین کشور باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری، به مواضع نظام نزدیک و همراه با انقلاب و رهبری باشند و آن را حفظ کنند.

برچسب ها:
رمضانی پور،امام جمعه رفسنجان،اکبر هاشمی،نیامدن به رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان