نیروی انتظامی با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رود

  • شناسه خبر: 129860
نیروی انتظامی با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: پیشگیری از جرم در اولویت کار پلیس قرار دارد.

خانه » آخرین اخبار » نیروی انتظامی با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رود

به گزارش خانه خشتی ، حسن نظری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس با بیان این مطلب گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی خواهد رفت و در این راستا تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: همه‌ساله با شروع سال تحصیلی دغدغه‌های خانواده‌ها در خصوص مشکلات و آسیب‌های فرا روی فرزندانشان در ایام سال تحصیلی شروع می‌شود که نیروی انتظامی در راستای اطمینان خاطر بخشیدن به اولیا و مربیان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا دانش آموزان با فراغت به تحصیل و آموزش خود برسند.

نظری اشاره‌ای به آسیب‌های اجتماعی در جامعه کرد و گفت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی با همکاری آموزش‌وپرورش شهرستان اقدام به شناسایی مدارسی که آسیب‌پذیری بیشتری دارند می‌نمایند و بنا به مقطع تحصیلی، سن و جنس، دانش آموزان در این مدارس نسبت به راه‌اندازی نمایشگاه‌هایی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همراه با اعزام کارشناسان مجرب پلیس می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از مدارس دانش آموزان نمی‌توانند مشکلات خود را بیان کنند افزود: با همکاری آموزش‌وپرورش مشاوران مجرب مرد و زن پلیس به تمام مدارس اعزام و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به مشاوران و یا مراجعه به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی مشکلات خود را بیان نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان از تمام خانواده‌ها درخواست نمودند جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی پیش روی فرزندان خود در جلسات آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در مدارس تشکیل می‌گردد حضور فعال داشته باشند زیرا بعضی از نکات و آسیب‌های اجتماعی که با شکل و شمایل جدید دانش آموزان را تهدید می‌کنند توسط کارشناس انتظامی به اطلاع خانواده‌ها خواهد رسید و در این جلسات بروشورهایی نیز توزیع می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان