صبح امروز ؛

قاتل نزاع در رفسنجان اعدام شد

  • شناسه خبر: 129701
قاتل نزاع در رفسنجان اعدام شد

صبح امروز با حکم ریاست قوه قضاییه حکم قصاص یک قاتل در زندان رفسنجان اجرا شد.

خانه » حوادث » قاتل نزاع در رفسنجان اعدام شد

به گزارش خانه خشتی ، حسین رئیسی دادستان شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: این قتل نزدیک به ۱۴ سال قبل در یک نزاخ خیابانی رخ داده است.

وی افزود: تشریفات قانونی برای این پرونده انجام و حکم صادر گردید و با تایید رئیس محترم قوه قضائیه صبح امروز حکم قصاص قاتل اجرا گردید.

دادستان رفسنجان پایین بودن آستانه صبر و تحمل افراد، عصبانیت آنی، پرخاشگری در مراودات روزمره با دیگران، تحقیر دیگران، توهین به سایر افراد و برانگیختن عصبانیت آنان، ناآگاهی و عدم توجه به عواقب به کار بردن خشونت هنگام بروز نزاع و به همراه داشتن سلاح اعم از سرد و گرم را از عوامل وقوع نزاع منجر به قتل برشمرد و بیان داشت: افراد بایستی آستانه تحمل خود را در برابر ناملایمات بالا ببرند؛ اتفاقات ناگوار لزوماً برای دیگران رخ نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: می توان با بهره‌گیری از تجارب متخصصان و آموزه‌های دینی و اجتماعی صبر و تحمل خود را افزایش دهیم.

برچسب ها:
اعدام در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    کاش گناه و زنا کمتر شودتا مرگ جوان هم کمتر شود کاش بزرگترهای ما به جای کینه و نفرت بخشش و بزرگی را به فرزندانشان بیاموزند کاش مادرها و پدرها بخاطر انتقام و کینه بجای اینکه دستان پسر جوانشان را آلوده بخون کنند حداقل اگر بخششی در کار نبود خودشان اقدام کنند.

    کمال ابادی

    خداوند هم قاتل و هم مقتول را رحمت نماید .اگر گذشت کرده بودند بهتر بود و شکنجه قاتل بیشتر میشد تا عمر داشت در شرمندگی بسر میبردند. ولی اگر سراو بالای دار رفت باعث شد که خانواده او همیشه سرشان بالا باشد . ایشان در همین دنیا قصاص شد و کاملا پاک شد.

    الی

    با اطلاعاتی که من از این قاتل بدست آوردم اگر می بخشیدنش بهتر بودخدا به خانواده اش صبر دهد گفته اند مال باخته و جان باخته شدند.

    elham

    به نظر من بعد 14 سال هدر رفتن عمر یک جوان و ابراز پشیمانی بیش از حد او اعدام نمی شد بزرگی خانواده مقتول را می رساند.

    elham

    به نظر من بعد از چهارده سال از هدر رفتن عمر قاتلی که قصد بر قتل را نداشته اگر خانواده مقتول رضایت می دادند بزرگی خودشونو نشون می دادن همیشه نباید حق به مرده داد باید بفهمیم که باعث و بانی دعوا که بوده

    موسوی

    تمام بدبختی انسان مال همین ماهواره هستند. مردم حوصله ندارند بچه 3 ساله می بینی حوصله نداره .به نظر من اعدام ایشان باعث شد که حقی برگردنش نیست و پاک شود.

    الی

    بله واقعا به نظر من هم او پاک شد انشاالله جایگاهش بهشت باشد شنیده بودم انسان خوش قلب و پاکدل و ساده ای بود خدا بیامرزدش. انسان جایز الخطاست.بخشش کار بزرگان است

    الی

    بله واقعا او به نظر من هم او پاک شد انشاالله جایگاهش بهشت باشد شنیده بودم انسان خوش قلب و پاکدل و ساده ای بود خدا بیامرزدش. انسان جایز الخطاست.بخشش کار بزرگان است

    انجم شعاع

    احسنت بر ریس قوه قضائیه قاتل باید اعدام شود اینکه یک عده مردم را جمع میکنند و علم و قران را می آورند که رضایت بگیرند ... . اگر اینطور هسته هرکسی را کشتیم خانواده اش علم و قران را بیاورند و رضایت بگیرند . دیگر سنگ روی سنگ بند نمیشود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان