فرماندار رفسنجان:

پروژه فروکروم با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در رفسنجان افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 129694
پروژه فروکروم با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در رفسنجان افتتاح می شود

فرماندار رفسنجان گفت: واحد فروکروم با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آستانه افتتاح قرار دارد و ۱۰ واحد صنعتی نیز در منطقه ویزه اقتصادی آماده برای افتتاح است.

خانه » اقتصادی » پروژه فروکروم با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در رفسنجان افتتاح می شود

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در اولین جلسه “پنجره واحد سرمایه گذاری” با هدف رفع موانع سرمایه گذاری و تولید در شهرستان رفسنجان که صبح امروز با حضور جمعی از مدیران کل استان کرمان ، سرمایه گذاران و جمعی از کارآفرینان در فرمانداری برگزار شد با اشاره به روند رو به رشد جریان سرمایه گذاری در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سالهای اخیر منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رشد خوبی داشته و اکنون به دنبال توسعه ان هستیم.

وی افزود: در کنار منطقه ویژه اقتصادی سه ناحیه صنعتی دیگر نیز در شهرهای رفسنجان افتتاح شد و ناحیه صنعتی نوق نیز در حال احداث است.

فرماندار رفسنجان گفت: ۵ هزار میلیارد تومان تفاهم سرمایه گذاری در شهرستان به امضا رسیده و این به معنای این است که انگیزه و اعتماد ایجاد شده تا سرمایه گذاران پای میز مذاکره بنشینند.

ملانوری خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در شهرستان اجرایی شده و آغاز بکار کرده است.

فرماندار رفسنجان گفت: واحد فروکروم با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آستانه افتتاح قرار دارد و ۱۰ واحد صنعتی نیز در منطقه ویزه اقتصادی آماده برای افتتاح است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر ورود جدی به بحث گردشگری و ابنیه تاریخی شهرستان داشتیم اظهار داشت: در این راستا خانه حاج آقا علی مرمت شده و در نوروز امسال نزدیک به۴۰ هزار نفر بازدید کننده از این بنای تاریخی دیدن کردند

ملانوری ادامه داد: دره راگه یکی از مناطق گردشگری نادر در رفسنجان قرار دارد و تاکنون ۳۰۰ بنای تاریخی در شهرستان به ثبت رسیده است.

فرماندار رفسنجان به اجرای طرح احیاگران آبادی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح تاکنون ۱۶۶ طرح اشتغال زایی در روستاها ارائه و در حال گرفتن مجوز هستند.

ملانوری بیان داشت: جهاد اقتصادی و سرمایه گذاری در رفسنجان اتفاق افتاده است و سرمایه گذاری داخلی و خارجی اعتماد پیدا کردند برای سرمایه گذاری در این شهر.

لازم به ذکر است در این جلسه که احمد انارکی محمد نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت سرمایه گذاران و کارآفرینان حاضر به بیان مشکلات خود پرداختند و با هم اندیشی مدیران کل حاضر در جلسه برای حل این مشکلات چاره اندیشی شد.

برچسب ها:
سرمایه گذاری فرمانداری رفسنجان فروکروم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان