رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان :

واحد رفسنجان جزو سالم ترین واحدها از نظر مالی است

  • شناسه خبر: 129631
واحد رفسنجان جزو سالم ترین واحدها از نظر مالی است

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با بیان اینکه واحد رفسنجان جزو سالم ترین واحدها از نظر مالی است خاطر نشان کرد: از سال ۸۶ تا ۹۰ در استان همیشه رتبه اول را داشتیم و ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان درآمد غیر شهریه ای دانشگاه در سال ۹۵ بوده است.

خانه » علم و فن آوری » واحد رفسنجان جزو سالم ترین واحدها از نظر مالی است

به گزارش خانه خشتی ، محسن صفریان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در مراسم معارفه رئیس جدید این دانشگاه ضمن قدردانی از مسئولین شهرستان برای حضور در این مراسم به انتصاب حجت الاسلام علیمرادی به ریاست جدید دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نزدیک به ۱۳ سال بنده با این عزیز دوست و مانوس هستیم و از دانش ایشان بهره بردیم.

صفریان در ادامه با اشاره به فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در مدت مسئولیت وی بیان داشت: همه ی موفقیت های دانشگاه مرهون زحمات اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان هیات علمی و کارکنان خدوم و زحمت کش است .

وی از حجت الاسلام محمد هاشمیان رئیس اسبق دانشگاه آزاد رفسنجان یاد کرد و گفت: در ۱۳۶۷ به ریاست ایشان دانشگاه تاسیس شد ایشان پدر دانشگاهی رفسنجان هستند و دانشگاههای اصلی شهرستان را ایشان پایه گذاری کردند.

صفریان افزود: ایشان مدیریت دانشگاه را در دهه اول تاسیس دانشگاه آزاد قبول کردند مسئولیت کار ساده ای نبود مثل الان نبود همه دوست داشتند افتخار مسئولین واحد ها را بپذیرند، باید یاد شود از تلاش های انان و ما وارث خدمات این دوستان هستیم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: از سال ۸۰ همکاری خود را با دانشگاه شروع کردم، سال ۸۳ به عنوان معاون آموزشی و اداری دانشگاه انتخاب شدم و در این سال نیز ریاست دانشگاه را بر عهده گرفتم.

صفریان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۱ رشته در دانشگاه فعال است ، تعداد اعضای هیات علمی از ۵ نفر  به ۴۶ نفر رسیده و ۱۲۰۰ دانشجو در سال ۸۳ اکنون به ۳ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه واحد رفسنجان جزو سالم ترین واحدها از نظر مالی است خاطر نشان کرد: از سال ۸۶ تا ۹۰ در استان همیشه رتبه اول را داشتیم و ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان درآمد غیر شهریه ای دانشگاه در سال ۹۵ بوده است.

صفریان مسجد امام محمد باقر(ع)، نوسازی سردرب ، میدان مرکزی دانشگاه ، بهسازی بوفه ،محوطه سازی کتابخانه و مجموعه ورزشی را از پروژه های در دست اقدام دانشگاه آزاد رفسنجان نام برد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد رفسنجان در تمامی رشته های ورزشی فعال بوده  و موفق به کسب رتبه های برتر در رشته های مختلف شده، برگزاری یاواره شهدا، اردوی راهیان نور، مسابقات فرهنگی ، تجهیز فضای فرهنگی و همکاری با ستاداقامه نماز از جمله اقدامات دانشگاه در حوزه فرهنگی است.

صفریان گفت: کتابخانه دانشگاه با ۴۳ هزار جلد قرار است به ۱۰۰ هزار جلد برسد و زیر ساختهای کتابخانه مجازی دیده شده است.

وی افزود: ۷۱ طرح پژوهشی، ۱۰۳ مقاله ای اس آی، ۹۵ شرکت اعضای هیات علمی دانشگاه در کنفرانس ها و چاپ ۳ کتاب از جمله فعالیتهای دانشگاه در حوزه پژوهشی است.

صفریان به طرح تولید کاغذ از سنگ و ابداع تراکتور کششی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: با سازمان های دیگر از جمله فرمانداری ، اموزش و پرورش و خطوط لوله و نفت و گاز همکاری خوبی داشتیم و دانشگاه آزاد رفسنجان هم اکنون به عنوان معین منطقه راویز انتخاب شده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد رفسنجان با خطاب به رئیس جدید این دانشگاه منابع انسانی و مالی را دو ثروت برای دانشگاه برشمرد و بیان داشت: شما در دانشگاه هیچ دغدغه ای ندارید از این پتانسیل به نحو احسن در گسترش این واحد استفاده کنید.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان