سردار ابوحمزه در همایش حماسه سازان بصیرت و طلایه داران تبلیغ:

حزب کارگزاران مشکل اصلی کرمان/ کارگزاران به کسی پاسخگو نیستند/چرا مردم مطالبه گری نمی کنند؟

  • شناسه خبر: 129619
حزب کارگزاران مشکل اصلی کرمان/ کارگزاران به کسی پاسخگو نیستند/چرا مردم مطالبه گری نمی کنند؟

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: بسیاری از امکانات استان امروز در دست جریان کارگزاران است…

خانه » سیاسی » حزب کارگزاران مشکل اصلی کرمان/ کارگزاران به کسی پاسخگو نیستند/چرا مردم مطالبه گری نمی کنند؟

به گزارش خانه خشتی به نقل از آرمان کرمان سردار ابوحمزه در همایش حماسه سازان بصیرت وطلایه داران تبلیغ در جمع روحانیون و طلاب شاخص استان کرمان گفت: وقتی موضوع مفاسد توسط مقام معظم رهبری در کشور مطرح می شود، برخورد اصولی و قاطع با آن نمی شود چرا که اندیشه و تفکری مخالف آن در برخی ارکان نفوذ کرده است.

تفکر نفوذی در ارکان های نظام اجازه برخورد با مفاسد را نمی دهد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: تفکری که امروز در برخی ارکان نظام رسوخ کرده است قائل به عدالت اجتماعی و دفاع از محرومین نیست به همین علت برخورد با مفاسد در کشور به جایی نمی رسد و شاهدیم برخی همه امکانات مانند وام های کلان را در اختیار دارند و جوانان در وام ازدواج خود مانده اند.

وی تاکید کرد: امروز تقابلی که وجود دارد بین جمهوری اسلامی و چنین اندیشه هایی است؛ انقلاب اسلامی و افکار بلند امام که برگرفته از فضیلت، عدالت و شریعت است در مقابل اندیشه و تفکر لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه داری قرار گرفته است.

مشکل جمهوری اسلامی با غرب مبنایی وریشه ای است

سردار ابوحمزه عنوان کرد: بعضی اینگونه تحلیل نکنند که می توان با غرب به نتیجه رسید؛ در نشست ها و جلسات بیان نکنند که می توانیم مشکل را با کشورهای غربی حل کنیم؛ چرا که ایران با امریکا تقابل جدی و تضاد ریشه ای دارد و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند غرب تا زمانی که مارا به قبل از انقلاب برنگرداند دست از مقابله با جمهوری اسلامی برنخواهد داشت.

وی ابراز کرد: برخی گمان نکنند با حل شدن موضوع موشکی، هسته ای وحقوق بشر مشکل ما با آمریکا حل می شود؛ دعوای ما با غرب برسر فکر و اندیشه است چرا که ما به دنبال عقلانیت و معنویت هستیم و به همین دلیل مردم فلسطین و سوریه را کمک می کنیم در حالیکه بسیاری از آنها شیعه نیستند.

روحانیون ویژگی اندیشه انقلابی و تفکر لیبرالی را برای مردم تبیین کنند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هر ملتی که در مقابل فرهنگ غرب و آمریکا بایستد، جمهوری اسلامی از آن دفاع می کند، خطاب به روحانیون اظهار داشت: مردم را آگاه کنید که فریب نخورند و بدانند ما با غرب و صهیونیست ها مشکل مبنایی داریم؛ بحث تاکتیک  وروش نیست بلکه بر سر مبانی با هم مشکل داریم.

وی یادآور شد: آنچه که باید برای مردم به ویژه جوانان بیان و تحلیل شود، این دو تفکر و اندیشه است چرا که امروز اندیشه غرب به اشکال مختلف در جامعه ما منتشر می شود.

عبرت های عاشورا و انطباق آن با شرایط امروز به جامعه بصیرت می بخشد

سردار ابوحمزه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برتر بودن عبرت های عاشورا نسبت به درس و اخلاق عاشورا گفت: روحانیون بحث عبرت های عاشورا را تبیین کنند؛ نمونه عناصری که امروز در برابر ولایت و ارزش های اسلامی می ایستند، در جریان عاشورا داشته ایم بنابراین باید به این عبرت ها اشاره کرده و به مردم شناخت و آگاهی بدهیم.

وی با بیان اینکه نمونه بارز این عبرت ها را در فتنه ۸۸ و ۷۸ دیدیم، تشریح کرد: می توان با نگاه به عبرت های عاشورا و انطباق موضوع با شرایط امروز، به جامعه بصیرت  وشناخت داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب داریم که تقسیم بندی های راست، چپ، معتدل و رادیکال با فرهنگ اسلام و انقلاب سنخیت ندارد؛ معظم له سه تقسیم بندی جریان انقلابی، جریان غیر انقلابی محافظه کار و متحجر و جریان ضدانقلاب و معاند را مطرح کردند.

وی اذعان داشت: همه افراد حقیقی و حقوقی در هر پست  و مسئولیتی در این سه طیف تقسیم بندی می شوند لذا با عناوین راست، چپ، میانه و تندرو سرگرم نشوید؛ رهبری تاکید کردند باید تلاش کنیم نیروهای غیرانقلابی را انقلابی کنیم که در بررسی های انجام شده ۴۰ ویژگی برای افراد انقلابی و غیرانقلابی مطرح شد.

روحانیون به موضوع انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن بپردازند

سردار ابوحمزه ادامه داد: یکی از ویژگی ها این است که انقلابی خود را بدهکار انقلاب و غیرانقلابی خود را طلبکار انقلاب می داند؛ دیگر اینکه نیروی انقلابی شفاف، صریح و قاطع حرف خود را می زند اما غیرانقلابی اهل مماشات و تعارف است و به گونه ای حرف می زند که به کسی برنخورد.

وی در ادامه مطرح کرد: نیروی انقلابی از جان، مال، حیثیت و آبروی خود می گذرد و غیر انقلابی تا حدی پیش می رود که حفظ شود و هنگام تقدیم چیزی به انقلاب، عقب نشینی می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در سال های اخیر هر جمعی به خدمت رهبر معظم انقلاب مشرف شدند، ایشان به آنها تاکید کردند انقلابی بمانید، انقلابی فکر کنید و انقلابی عمل کنید؛ یعنی همه کسانی که دل در گرو ارزش ها، انقلاب و ولایت دارند، باید انقلابی بمانند، انقلابی فکر کنند و عمل کنند و لذا روحانیون باید به این سه نکته بپردازند.

وی تصریح کرد: هرچند عناصری وجود دارند که هنگام ورود شما به این مسائل، مقابل شما می ایستند چرا که منافع آنها در خطر است و شما روی نقاط اصلی و حساس دست گذاشته اید.

کارگزاران به منابع اقتصادی استان مسلطند و به کسی پاسخگو نیستند/مشکل اصلی استان کرمان حزب کارگزاران با محوریت مرعشی است

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه بسیاری از امکانات استان امروز در دست جریان کارگزاران است، ابراز کرد: هواپیمایی ماهان، هفت باغ، دل عالم و کرمان موتور در دست کسانی است که فرقی با مردم ندارند؛ چرا این سخنان گفته نمی شود و مردم کرمان از مسئولین مطالبه گری نمی کنند؟ چرا کسی پاسخگوی این سوالات نیست؟

وی تاکید کرد: امروز تعدادی کاملا به منابع اقتصادی استان کرمان مسلطند و به کسی هم پاسخگو نیستند؛ اما باید آنقدر مطرح شود تا مردم مطالبه کنند و روحانیون در این صورت می تواند رسالت خود را انجام دهند.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه مشکل اصلی استان کرمان حزب کارگزاران با محوریت مرعشی است که تمامی امکانات استان را در اختیار دارند، تصریح کرد: مهم ترین کار جمهوری اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی است چرا که فلسفه انقلاب ایجاد عدالت است.

مردم را سر خط مطالبه گری بیاوریم/ هرکس در هر مسئولیتی باید پاسخگو باشد

وی با بیان اینکه مردم را باید سر خط مطالبه گری بیاوریم ، افزود: هرکس در هر جایگاهی که  مسئولیتی دارد باید پاسخگو باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص اقدامات قرارگاه خاتم در استان عنوان کرد: ۲۳ هزار میلیارد تومان  قراراگاه از دولت طلبکار است که تنها به میزان ۷۰ میلیارد تومان زمین به سپاه پرداخت شده است و این در حالی است که پس از هشت سال از رفتن من از این استان و بازگشتم هیچ تغییری در سطح استان شاهد نیستیم پس این پول ها کجا هزینه شده است؟

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه تاریخ عبرت است و  باید از آن برای مقایسه شرایط کنونی استفاده شود، عنوان کرد: بصیرت یعنی راه شناسی، هدف شناسی و دشمن شناسی و یا باید انقلابی بود یا غیر انقلابی عمل کرد.

سردار ابوحمزه بر تبیین مواضع مقام معظم رهبری تأکید کرد و ادامه داد: به این منظور مکان مهم نمی باشد و بیان مستقیم و غیر مستقیم وجود ندارد و باید مر فرمایشات معظم له را بیان کنیم.

روحانی متعهد و انقلابی باید صریح سخن بگوید/ امروز زمان تعارف ومماشات نیست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یک روحانی متعهد،انقلابی باید صریح سخن بگوید چرا که هم اکنون زمان مماشات و تعارف نیست، ابراز کرد: باید رسالت را دقیق انجام داد و از هیچ چیز واهمه و ترس نداشت ؛باید مصداق کسانی که منحرف شدند بیان شود،نباید توهین کرد و ناسزا گفت بلکه باید تبیین شود و به مردم شناخت و آگاهی داد.

وی افزود:شیوه ها، معیارها و ملاک ها را باید مطرح کرد و همچنین روحیه مطالبه گری مردم نسبت به مسئولین را باید قوی کرد ن چرا که در ۳۸ سال بعد از انقلاب هرکجا مردم حضور داشتند و نقش خود را درست انجام دادند مشکلات حل شد.

اگر خواص مطالبه کنند مردم پشت سر آنها حرکت خواهند کرد

این مقام مسئول به اشاره به اینکه مردم استان کرمان روحیه مطالبه گری ندارند، اظهار کرد: در این زمینه برخی مطلع نیستند و برخی هم از صحنه خود را دور نگه میدارند، چرا که خواص استان کرمان هنوز وارد این عرصه ها نشده اند پیگیری نکرده و بصیرت نمی دهند،اگر خواص وارد شوند مردم پشت سر آنها حرکت خواهند کرد، مشکل امروز ما در حلقه اتصال بین امام و امت که خواص هستند، می باشد.

سردار ابوحمزه در پایان خاطر نشان کرد:مهم ترین کاری که رهبری از دولت خواسته اند تولید و اشتغال است گفتنی است که در دولت یازدهم در این زمینه اتفاقی نیفتاد و در دولت جدید هم که تازه آغاز به کار شده است ، شعارهایی داده شده و باید به آنها زمان داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان کارگزاران ماهان هفت باغ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان