نماینده مردم شهرستانی رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی

  • شناسه خبر: 129613
بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی

نماینده مردم رفسنجان گفت: در بحث سرمایه گذاری و اشتغال کارهای خوبی صورت گرفته امیدواریم اثرات ان را مردم مشاهده کنند ومنشا بیشتر اسیب های اجتماعی بیکاری است امیدداریم این دغدغه را به حداقل برسانیم .

خانه » اقتصادی » بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان  اظهار داشت :اگر قانون امر به معروف و نهی از منکر رامرور کنیم و در این زمینه از طریق افرادی که تربیون دارند فرهنگ سازی کنیم مشکلات حل می شود .

وی تصریح کرد :در ماه محرم برخی مداحان با مداحی خود با دیدگاه های متفاوت و مطرح کردن داستانهای غیر واقعی از عاشورا باعث انحراف ذهن جوانان امروزی می شوند .

انارکی محمدی اضافه کرد :ما با اشتباهاتمان با احساسات جوانان  بازی می کنیم یا در مجالس ختم با مطرح کردن داستانهایی، داغ این خانواده را بیشتر می کنند حتی نحوه مراحل مردن یک فرد را لحظه به لحظه بازگو می شود این مطالب برای فرزندان ما  دو گانگی ایجاد می کند .

نماینده مردم رفسنجان گفت :ما باید به جای مطرح کردن مسائل بی ربط باید از واقعه کربلا و از اهداف این واقعه برای فرزندان خود صحبت کنیم .

وی به بحث اشتغال که یکی از معضلات جامعه امروزی است اشاره داشت و اذعان داشت :انتظار داریم در دولت دوازدهم با تغییراتی که افتاده است از حالت رکود خارج شویم رکودی که بزرگترین بدهکاران ما شدند .

انارکی بیان داشت :در بحث سرمایه گذاری و اشتغال کارهای خوبی صورت گرفته امیدواریم اثرات ان را مردم مشاهده کنند ومنشا  بیشتر اسیب های اجتماعی بیکاری است امیدداریم این دغدغه را به حداقل برسانیم .

برچسب ها:
بیکاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان