رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان خبر داد؛

حضور تنها نماینده منتخب استان در داوری مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه

  • شناسه خبر: 129595
حضور تنها نماینده منتخب استان در داوری مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه

حسین راکی گفت: ثریا یزدان پناه به عنوان تنها بانوی رفسنجانی در مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه مرک که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد، حضور یافت.

خانه » آخرین اخبار » حضور تنها نماینده منتخب استان در داوری مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه

به گزارش خانه خشتی، حسین راکی با اعلام این خبر افزود: در پنجمین مرحله از رالی خاورمیانه شیراز در سال ۲۰۱۷ به میزبانی جمهوری اسلامی ایران که ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در شهر شیراز برگزار شد، خانم ثریا یزدان پناه از سوی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان به عنوان تنها نماینده داوران استان کرمان در کنار سایر داوران به قضاوت این دوره از مسابقات پرداخت.

وی افزود: خانم ثریا یزدان پناه برای سومین بار به گروه داوران بزرگترین رویداد بین المللی مسابقات رالی شیراز دعوت گردیده است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان ادامه داد: در این دوره از رقابت ها در کلاس Overall آقایان ناصر العطیه و متیو بامل از کشور قطر، وژتاش استاف و خانم مارکتا اسکاسیلوا از جمهوری چک، علی کلهر و کامران حاتم خانی از ایران،به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و در کلاس MERC2 رالی خاورمیانه، تیم ملی ایران به رانندگی علی مسگرها و کمک رانندگی وحیدرضا وحدتی موفق به کسب مقام اولی در این رقابت ها شدند و جوایز پنج هزار دلاری خود را از دست وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون دریافت کردند.

برچسب ها:
اتومبیلران بانو رفسنجان هسئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان