فتح اللهی: برای پیروزی و کسب سه امتیاز به سیرجان می رویم

  • شناسه خبر: 129527
فتح اللهی: برای پیروزی و کسب سه امتیاز به سیرجان می رویم

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان از انگیزه بالای خود و دیگر هم تیمی هایش برای دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول کشور در مقابل گل گهر سیرجان خبر داد.

خانه » ورزشی » فتح اللهی: برای پیروزی و کسب سه امتیاز به سیرجان می رویم

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان نادر فتح اللهی با بیان اینکه متاسفانه اشتباهات داوری و کمی بدشانسی در دیدارهای گذشته به ما ضربه زده است افزود: ما در تمامی چهار دیدار گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و اگر کمی بخت با ما یار بود اکنون در جمع صدرنشینان بودیم.
کاپیتان مس رفسنجان در رابطه با شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه خوشبختانه تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد اظهار امیدواری کرد با رفع مصدومیت بازیکنان مصدوم، با تمام قوا به سیرجان بروند.
فتح اللهی در رابطه با اولین دربی این فصل مسی ها با بیان اینکه گل گهر از جمله تیم های با کیفیت و با شخصیت فوتبال ایران محسوب می شود افزود: به هر حال دربی های استان همیشه جذاب بوده است و با توجه به دو شکست اخیر گل گهر در لیگ و جام حذفی مطمنا این تیم تنها برای کسب سه امتیاز به مصاف ما می آید و ما نیز برای پیروزی و کسب سه امتیاز به سیرجان می رویم و با توجه به انگیزه بالای تمامی بازیکنان مطمنم بازی بسیار سخت و دشوار و البته زیبا و تماشاگر پسندی خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به به اینکه روابط باشگاه های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان همیشه دوستانه بوده است و تمامی بازیکنان گل گهر از دوستان ما هستند خاطرنشان کرد: امیدوارم این دیدار به دور از حواشی احتمالی و با ارائه بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم همراه باشد و در نهایت هر تیم که شایسته بود و بهتر کار کرد موفق باشد و امیدوارم آن تیم، تیم ما باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان