اجحاف در حق سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 129305
اجحاف در حق سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین آرای انضباطی خود علی سامره سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

خانه » ورزشی » اجحاف در حق سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی علی سامره‌، سرمربی مس رفسنجان را که در دیدار مورخ پنجم شهریور ماه مقابل تیم فجر شهید سپاسی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد اخراج شده بود به دلیل اعتراض به تصمیمات داور و استفاده از الفاظ نادرست به استناد بندهای چهار و پنج ماده ۶۶ آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
سامره که در دقیقه نود و بنا به گفته داور مسابقه به دلیل پرتاب بطری آب به زمین مسابقه از کنار خط اخراج شده بود، دیدار مقابل شهرداری ماهشهر را از دست داد و حال کمیته انضباطی وی را یک جلسه دیگر نیز محروم کرد و بنابراین سرمربی مس رفسنجان دیدار حساس تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور را نیز از دست داد.
با وجود آنکه بطری آب از بیرون از زمین به داخل زمین پرتاب شد و تصاویر تلویزیونی نیز به خوبی گواه این ادعا می باشند و حتی عذرخواهی سامره در پایان دیدار مقابل شهرداری ماهشهر تاثیری در رای کمیته انضباطی نداشت و بدون توجه به سوابق درخشان اخلاقی سرمربی مس رفسنجان، وی را یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم کردند و می توان گفت در این زمینه در حق وی اجحاف شده است.
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان همواره بر پایه اخلاق مداری حرکت کرده است و در این راستا نیز همچون گذشته به تمامی تصمیمات کمیته انضباطی احترام می گذارد اما ای کاش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نگاهی به اتفاقات دیدار مس رفسنجان مقابل آلومینوم اراک در رفسنجان نیز می انداخت و خویشتن داری سرمربی، نیمکت نشینان و تماشاگران رفسنجانی را پس از آن همه اشتباهات وحشتناک داوری می دید.
به هر حال رای عجیب کمیته انضباطی که به احتمال زیاد به استناد صحبت های داور مسابقه می باشد اعلام شده و این رای سخت گیرانه در این مقطع حساس برای باشگاه صنعت مس رفسنجان قابل احترام می باشد و این باشگاه امیدوار است اینگونه تصمیمات و اجرای عدالت برای تمامی تیم ها باشد و بس.

برچسب ها:
سرمربی مس رفسنجان علی سامره مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان