انهدام باند سارقان موتورسیکلت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 129283
انهدام باند سارقان موتورسیکلت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند ۴ نفره سرقت موتورسیکلت و کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران تجسس کلانتری ۱۱ شهید مطهری این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » انهدام باند سارقان موتورسیکلت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع مکرر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان به‌طورجدی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری‌ها شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی محل‌های وقوع سرقت و کنترل لیست متهمان آزادشده از زندان سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و آن‌ها را شناسایی و به‌طور نامحسوس زیر نظر قرار دارند.

سرهنگ عباسی گفت: پس از اطمینان از صحت موضوع مأموران با حکم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمین شدند که سرکرده باند را به همراه سه نفر ۳ همدستش را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفی گاه متهم تعداد شش دستگاه موتورسیکلت که تمامی آن‌ها از ناحیه شماره موتور و تنه مخدوش شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به برسی سوابق متهمان همگی دارای سابقه کیفری می‌باشند موتورسیکلت‌های مسروقه را به مخفیگاه خود انتقال و به‌طور حرفه‌ای اقدام به مخدوش کردن شماره موتور و تنه آن‌ها می‌نمودند و سپس اقدام به اوراق فروشی و فروش آن‌ها به افراد مال‌خر می‌کردند.

عباسی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه وسایل مکشوفه به مقر پلیس دلالت و تحت بازجویی فنی و تخصصی پلیس قرار گرفتند که به بزه خود معترف شدند و تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره به این موضوع که پلیس همواره با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند برخورد جدی می‌کند از شهروندان خواست: هنگام پارک وسایل نقلیه موتورسیکلت خود را بدون قفل و زنجیر و تجهیزات ایمنی در حاشیه خیابان و درب منزل رها نکنند و در صورت وقوع سرقت وسیله نقلیه بلافاصله مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان