فرماندار رفسنجان:

گرایش به سمت خمس و زکات نجات بخش مسائل اقتصادی است

  • شناسه خبر: 129090
گرایش به سمت خمس و زکات نجات بخش مسائل اقتصادی است

فرماندار رفسنجان گفت: گرایش به سمت خمس و زکات نجات بخش همه مشکلات و مسائل اقتصادی است.

خانه » اقتصادی » گرایش به سمت خمس و زکات نجات بخش مسائل اقتصادی است

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری در جلسه ستاد زکات شهرستان رفسنجان که روز گذشته در دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد،  اظهار داشت :زکات و خمس از جمله کارهایی است که مردم برای کمک به یکدیگر در جامعه انجام می دهند.
وی تصریح کرد :مردم به خاطر ارزشهای دینی و انقلابی خود از اموال ارزشمند خود به خاطر کمک به دیگران می گذرند .
وی با بیان اینکه بخشش مال باعث افزایش مال خواهد شد افزود:در این سالها کارکرد مسجد کم شده است ’در کنار مسجد پایگاه های زیادی ایجاد کردیم که باعث شد از کارکرد مسجد کاسته شود در حالیکه در زمان پیامبر(ص) تمام اقدامات مهم از مسجد شروع می شد و به همان جا ختم می شد .
فرماندار بیان داشت :در این روزها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کارهایی که باید در مسجد انجام شود به صورت مجزا و اداری صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد:خیلی از مجالس ما اداری و کمرنگ شدند به همین منظور مساجد باید محل جمع اوری زکات باشد و مسولین ان هم روحانی مسجد باشد و همچنین کمیته کوچکی از شورا تشکیل و دهیار عضو ان باشد سه یا پنج نفر هیاتی تشکیل بدهند و زیر نظر امام جماعت مسجد باشند .
وی ادامه داد :همه کمک کنیم کار دولتی نشود برخی کارها را نمی شود دولتی برخورد کرد باید کارها را بدست متدین ان داده شود که به ان تعلق خاطر و تعصب دارند.
ملانوری با بیان اینکه گرایش به سمت خمس و زکات نجات بخش همه مشکلات است گفت :دهیاریها و بخشداریها دو بخشی هستند که مردم به انها خوش بین نیستند لذا پایگاه جمع اوری همان مسجد و متولیان ان باشد بهتر است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان