علت مرگ مادر باردار ۱۹ ساله رفسنجانی تا ۴۰ روز آینده مشخص می شود

  • شناسه خبر: 128925
علت مرگ مادر باردار ۱۹ ساله رفسنجانی تا ۴۰ روز آینده مشخص می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مرگ مادر جوان باردار رفسنجانی طی هفته گذشته اظهار تاسف کرد و گفت: فاطمه قلیزاده مادر ۱۹ ساله رفسنجانی بعد از زایمان به روش طبیعی به دلیل نامعلومی از دنیا رفت که در ۴۰ روز آینده نتیجه علت مرگ وی مشخص خواهد شد.

خانه » اجتماعی » علت مرگ مادر باردار ۱۹ ساله رفسنجانی تا ۴۰ روز آینده مشخص می شود

به گزارش خانه خشتی ، علی اسماعیلی ندیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعه سوم شهریور ماه فاطمه قلیزاده مادر باردار ۱۹ ساله رفسنجانی در زایشگاه نیک نفس فرزند خود را به روش طبیعی به دنیا آورد و خودش از دنیا رفت.
وی تصریح کرد: بلافاصله پس از مرگ این خانم این موضوع به وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی اعلام شد و با اعزام تیمی از این وزارتخانه سیر اولیه پرونده طی شده است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه در ۴۰ روز آینده نتیجه علت مرگ این زن رفسنجانی مشخص خواهد شد بیان کرد: یکی از علل مرگ این مادر وارد شدن لخته خون به سیستم گردش خون است که می تواند از ناحیه پا یا از طریق مایع آمنیون باشد.
وی وجود بیماری های ژنتیکی و یا داشتن بیماری پیش زمینه قلبی و عروقی را از جمله دلایل ممکن مرگ مادر رفسنجانی اعلام کرد و گفت: دلایل این اتفاق در حال بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: زایمان این مادر باردار به روش طبیعی انجام شده و هیچ مشکلی در حین زایمان انفاق نیفتاده است.
وی افزود: با ارتقا سطح سلامت در جامعه طی سالهای اخیر تاکنون در شهرستان رفسنجان چنین مرگی نداشتیم و مرگ مادر ۱۹ ساله موجبات تألم جامعه پزشکی شد.

منبع: ایرنا

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان علت مرگ مادر باردار رفسنجانی علی اسماعیلی فاطمه قلی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان