با حمایت روابط عمومی مس منطقه کرمان ،

آلبوم لالایی در رفسنجان رونمایی می شود

  • شناسه خبر: 128865
آلبوم لالایی در رفسنجان رونمایی می شود

مسئول موسسه موسیقی خبر داد: آلبوم لالایی بیستم شهریور با حضور اساتید بزرگ موسیقی ایران در تالار خیام دانشگاه ولی عصر رفسنجان رونمایی خواهد شد .

خانه » اجتماعی » آلبوم لالایی در رفسنجان رونمایی می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ سعید مشرف شاه مسئول موسسه موسیقی هزار دستان روز گذشته در جمع خبرنگاران از رونمایی البوم لالایی در بیستم شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت :قطعات این البوم برگرفته از اشعار پیرمردها و پیرزنهای قدیمی می باشد که در قدیم زمزمه می کردند این البوم در بیستم شهریور با حضور اساتید بزرگ موسیقی ایران در تالار خیام دانشگاه ولی عصر رونمایی خواهد شد .

وی بیان داشت :به دلیل مجاورت استان کرمان با فارس ، خراسان و هرمزگان بین موسیقی این منطقه با مناطق فارس و خراسان شباهت هایی وجود دارد ما سعی کردیم کاری ارائه دهیم که معرف موسیقی منطقه خودمان باشد .

سعید مشرف شاه افزود :ما تلاش کردیم  هر چه عمیق تر کار را انجام دهیم تا موسیقی مربوط به این منطقه شاخص و ناب ارائه شود و با موسیقی های امروزی متفاوت باشد .

وی با بیان اینکه در ارائه این البوم سختیهای زیادی کشیدیم گفت :از سال ۸۷ بارها کارها را ضبط می کردیم ولی به خاطر عدم توانایی و نداشتن امکانات نمی توانستیم کار خوبی ارائه کنیم تا اینکه با مشورت اقای میرافضلی و حمایتهای شرکت مس این کار را ارائه دادیم .

وی خصویت بارز این البوم را در بومی بودن تمامی نوازندگان ان دانست و تاکید داشت :تم های این البوم که  کوچکترین بخش موسیقی است از قدیمی های شهر می گرفتیم و با شعرهایی که روی ان خوانده می شد ان را بصورت اهنگ ضبط و اجرا می کردیم .

مشرف شاه با اشاره به اینکه تلفیق یک سری ریتم ها در این البوم  قابل توجه و نو می باشد گفت :این البوم شامل ۶ قطعه که یک قطعه به صورت بی کلام و پنج قطعه ان با کلام می باشد طراحی و خوشنویسی و عکس این البوم توسط بچه های رفسنجان انجام شده است .

وی ادامه داد :ضبط نهایی این البوم در اسفند ماه ۹۵ تمام شد تا اینکه یک ماه قبل به مرحله تکثیر رسید و اکنون هم در استانه رونمایی هستیم قطعات ان شامل میرخان‌باز، گیسه‌گل، قالی، فراغ و لالایی است و تم بی‌کلام در مورد قالی نواخته شده است.

مسئول موسسه هزار دستان اذعان داشت :تنظیم اهنگها و ملودی سازهای این البوم بر عهده خودم بود و حمید کاظمی خواننده این البوم از خوانندگان با سابقه می باشد و از دیگر نوازندگان این البوم ایشانی ،بهداد، شریفی پور ،فرامرز رمضانی پور و یزدی پور هستند .

 

 

برچسب ها:
آلبوم لالایی اخبار رفسنجان رونمایی مشرف شاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان